Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gelôsen swV. (7 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Ottok 22747 schaden næme,/ als verre als im tohte./ swes er niht gelôsen mohte,/ daz liez er dâ bestên./ hin fuoren dise zwên,/
Pass_I/II_(HSW) 4725 graben./ ’sich’, sprach er, ’daz mustu haben/ und des spiles gelosen/ durch din wise akosen,/ daz mir von dir ist ungemach.’/
Pass_I/II_(HSW) 19963 haben sach.’/ Theophilus wider in sprach:/ ’du salt der rede gelosen,/ si ist gar ein akosen!/ konde er imannes erquicken,/ so
Pass_I/II_(HSW) 24916 toub,/ der er sich wol getroste./ vil gerne er ouch geloste/ des armen lebens, daz er hie/ uf erden truc, darinne
Vät 6088 gerunge also wit/ Daz ir die sele niht wol mac/ Gelosen ane schaden slac./ Sit ez nu ist also gestalt,/ [31#’v#’a]
Vät 12979 Doch wart der not ein teil virtriben,/ Der er sus geloste/ Von sine selbes troste./ ‘Got herre, dir si lob geseit,’/
Vät 29100 bezzerunge bejac/ Daz er hin quam zu closter,/ Wan alda geloster/ Vil ofte siner grozen not,/ Daz man im ie da
Seite drucken