Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gelinge f_m_n (28 Belege) MWB   Lexer BMZ BMZ Findeb.  

Brun 1050 iz si maget wip adir man,/ dem suchende gebe got gelinge./ daz ich ditz buch vollenbringe,/ darzu gebe mir got sine
Brun 7333 sal min tumbheit in wol gunnen./ nu weistu an welchem gelinge/ di sele gliche allem dinge./ nu sage ich dir trut
Hiob 1 //__Uf eyn ſelig gut gelynge/ Den vater allerdinge/ Sal man denclich rufen an!/ Ane ſine
Hiob 9176 rat,/ #s+Betrac dich#s- zitlicher #s+dinge,#s-/ #s+So kumt dir#s- zu gut gelinge/ #s+Und beginnet indinem wege#s-/ #s+Schinen eyn licht#s- zu phlege!/ #s+Wan
Hiob 10334 groze ſwere/ Und gar unverſchulter dinge./ Hoffende bin ich mir gelinge./ Wan durch di keynerhande not/ #s+Untz#s- hin #s+an#s- mines libes
Iw 1525 niht überwunde/ den spot den er vunde,/ sô er sînen gelingen/ mit deheinen schînlichen dingen/ ze hove erziugen möhte,/ waz im
Iw 2579 ungescheiden:/ ir ietweder gedâhte sêre/ ûf des andern êre:/ ir gelinge was ab mislîch./ diu tjost wart guot unde rîch,/ und
KLD:GvN 4: 4, 4 trœste ein rôter munt des ich noch nie vergaz./ minnenclîch gelinge,/ obe ich daz dâ funde,/ sône kunde mir ûf erde
KvWTroj 6764 ich ir ouch ein teil bejage./ swar zuo sich mîn gelinge trage,/ mîn heil versuochet wirt zehant./ ich wil dar in
KvWTroj 23092 wære/ geroubet von der hende sîn./ er tete im sîn gelinge schîn/ und al sîn âventiure kunt/ mit rede gar biʒ
KvWTroj 29530 michel teil/ von ir zweiger dinge./ ir sache und ir gelinge/ ein ander si dâ seiten./ mit rede si für leiten/
KvWTroj 37059 sigenüfte hôch./ sîn heil unsælde nider zôch/ und irte daʒ gelinge sîn./ hin zuo den kielen und dar în/ wurden si
MF:Reinm 48: 2, 7 mich wan einer liebe twanc/ ald daz ich ûf guot gelinge was ze balt./ /Mir ist vil wê, swâz ich gesage,/
Ottok 81942 het getân./ des êrsten man began/ der lantteidinge./ maniger nâch gelingen/ in die schranne kam,/ der darinne schaden nam./ wie si
RvEWchr 24188 dan mit sinim stabe/ und mit sinir slingen./ allen sinin gelingen/ liez er an Gotis helfe da./ uf einim sande las
SM:KvL 17: 3, 4 ich bin vor leid ein teil behuot./ Daz ist mîn gelinge,/ wan ich wil ir gerne walden:/ darzuo stiuret mich mîn
SM:Te 6: 1, 8 und wüsten sî,/ wie rechte krank daran gewesen ist mîn gelinge,/ si stüenden mir des alle bî,/ daz es mir nôt
Wh 121,28 grœsten schar/ Heimrîs mîn vater bringe./ nu gihes vür hôch gelinge:/ du vindest vil der vürsten dâ./ swâ mir benennet wirt
WhvÖst 866 hohen minnenden hertzen lip/ lebet des gedingen,/ den swachen uf gelingen/ stet ir hertz ze aller stunt./ den nie wart stæte
WhvÖst 3376 ich dich/ m#;eoht dar zů bringen,/ oder geb mir den gelingen/ gel#;euck, triwe, ellendes leben/ daz du mir armen w#;eoltest geben/
WhvÖst 4125 hie und dort/ und iwer hertze do bekort/ valsches durch gelingen,/ zehant die staine springen/ siht man uz der krone:/ da
WhvÖst 6777 sidin tůch./ dar nach gedaht er manigen sůch/ uf den gelingen/ wie daz er mohte bringen/ den brief zu sinem lieben./
WhvÖst 6790 Barrast im ain pfært/ hiez er hainlich bringen:/ uf aventur gelingen/ vor tage ain wenig des morgens frů/ hainlich der b#;eurge
WhvÖst 9264 l#;eosten/ hiez si ir dar bringen/ und schraip uf wanes gelingen/ ainen brief, als do ir sin/ stůnt, als ich bewiset
WhvÖst 10738 ze solde/ wil in gern bringen,/ daz si mir den gelingen/ an dir wider geben/ daz dir belibe daz leben/ und
WhvÖst 12396 aim smuck/ in zu ir moht twingen,/ diu het den gelingen/ niht genomen f#;eur ain lant./ den swaiz im manic senftiu
WhvÖst 14203 an/ wie sich hie rust manic man/ uf riches wans gelingen./ die cristen horten singen/ Got ain lobliches amt;/ dar nach
WhvÖst 18254 min sin unbedaht/ hat zu f#;eurbringen:/ si vræut sich des gelingen/ des cristen wielten und ir man./ min zunge iu niht
Seite drucken