Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

geleisten swV. (58 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Athis C* 58 die brute giengin./ Ir ieclich nach ir echte,/ So sie geleistin mechte,/ Hete ir dinc da gesazt/ Und sich mit cleidirn
Eckh 5:197, 4 hebe ane, und daz lâz dich kosten allez, daz dû geleisten maht. Dâ vindest $t dû wâren vride und niendert anderswâ.
Eckh 5:210, 10 zuo muoz vlîz gehœren und muoz kosten allez, daz man geleisten mac an sinnen und an kreften, sô wirt den liuten
Eckh 5:297, 4 ie wir sîn mêr hân mit allem dem, daz er geleisten mac. Dar umbe, dô unser herre von allen sæligen sachen
Eckh 5:298, 6 wider sol got mit allem dem, daz er ist und geleisten mac, alzemâle mîn eigen sîn, rehte mîn als sîn, noch
Eilh St, 7330 Crist/ Durch dich selben aller meist)./ also schyre ich han geleist/ Ein dinc, daz ich gelobet haven,/ so machtu ir werliche
Gen 2128 unde geswal./ nieman nedorfte sân $s der iz ouch mahte geleisten,/ want ime negab daz felt $s noh sâ sînes sâmen
Gen 2409 $s bir wir worden ze scanten./ die triuwe nemag ich geleisten, $s die muoz got ane mich eisken,/ daz ich in
Herb 11298 gemeine/ V3nde allez, daz ich ie gwan/ Vn2de swaz ich geleiste1n kan,/ V3nde wil sie habe1n zv einer e./ Ich en=weiz,
Herb 11717 gerant./ Des liez er da daz beste phant,/ Daz er geleiste1n kvnde:/ Im wart ein svlich wu1nde:/ E er ie slac
Iw 5225 ode sî müezen von mir hân/ den strît den ich geleisten mac.’/ und sîn lewe, der sîn dâ pflac,/ der gesach
KvWSchwanr 548 sîn/ über mich naht unde tac./ den crieg den ich geleisten mac/ den muoz er iemer lîden,/ ê daz ich welle
Lanc 25, 21 alles wiedder geben. ‘Und sterb ich, ee ich das alles geleist, so wil ich uchselb den gewalt geben mit mime lib,
Lanc 33, 8 ich dem konig Artus nit dete umb alles das ich geleisten mag, solt ich mit im ein kampff fechten: ich gib
Lanc 37, 31 edelman gewinnet nymer keynen gebresten von pferden, diewil ich eins geleisten mag.’ Lancelot stund nyder von sym pferd und gabs im
Lanc 127, 13 gethar uch nit furter geloben, ich wust nicht wie ichs geleisten möcht. Ich wene auch wol das keyn ritter in mynem
Lanc 156, 35 roß mit den sporn und ranten zuhauff was ir roß geleisten @@s@mochten. Der von der burg felte, und der ander felt
Lanc 157, 7 ein ritter kam den berg nyder gerant was das roß geleisten mocht. Der wiß ritter sah den jhenen kumen und fúrdert
Lanc 222, 31 Des zwenczegosten tages was alle die pfaffheit da die er geleisten mocht. Er fragt sie rates umb syn treume. Sie namen
Lanc 240, 2 hilff komen und darzu alle die die frau von Moloant geleisten mocht. Die frau von Moloant hett yrm ritter ein roß
Lanc 259, 6 sprach er, ‘ich wil mich gern laßen scheczen, mag ichs geleisten das ir von mir wollent nemen.’ ‘Wißent ir was uwer
Lanc 344, 28 nymer ußkoment, und tůn uch darzu nemen alles das ir geleisten mögent.’ Da die jungfrau sah das es syn must, da
Lanc 358, 36 stund in eim jare gesehen, ich wölt alles das ich geleisten mocht @@s@darumb geben das mir myn bein stunde als ir
Lanc 394, 7 synen willen erlitten hett, und sprach das alles das er geleisten möcht zu sym gebott stúnde. ‘Das vergelt uch got, herre!’
Lanc 417, 15 das sin, ir mochtent lieber alles das gut das Galahot geleisten mag (und wer es uwer) geben dann irs understanden hettent.’
Lanc 434, 20 darzu wolt ir vatter helffen mit allen den die er geleisten mocht; und Margenor des koniges truchseß mit den Hundert Rittern,
Lanc 436, 7 bin ich herre komen mit allem dem volck das ich geleisten mag, umb uch zu beschutten, wann ich groß angst hette
Lanc 436, 29 wolt im gern zustatten sten mit allem dem das er geleisten möcht. ‘Ich thůns gern’, sprach Hestor, ‘gott der lone uch!’
Lanc 450, 35 kose menglich den synen. Sie ranten zuhauff was ir roß geleisten mochten, und stachen mit jhenen scharpffen glenen off jhen schilt,
Lanc 451, 24 Sie ließen beide zur porten uß gan was ir roß geleisten mochten gein der brúcken. Da sah sie myn herre Gawan
Lanc 472, 14 vergaterten an des koniges here mit allen den die sie geleisten mochten. Des koniges volck hett sich alle die wochen sere
Lanc 515, 25 cleyn.’ ‘Ich und ir und alle die manne die ich geleisten mag’, sprach Galahot, ‘wolten ee den lip mit ir verliesen
Lanc 524, 8 lieber das ir uns alles das nement $t das wir geleisten mögent, dann wir kein urteil heruff sagten, dwil es also
Lanc 553, 12 farn und uch helffen urlogen mit allen den die ich geleisten mag, beide zu roß und zu fuß.’ Lancelot sprach, er
Lanc 559, 5 konig selb suchen solt mit allem dem volck das er geleisten möcht. Da det der konig ruffen das nymant dannen riet,
Lanc 562, 15 mal also nit liden umb alles das der kónig Artus geleisten mag; ich weiß auch wol das ich sin nymer me
Lanc 576, 33 suchung und wil darzu bringen alles das volck das ich geleisten mag.’ Des danckten im die gesellen, und er sante zuhant
Lanc 583, 19 gert sere der porten und reit durch was das roß geleisten mocht. Da qwamen die zehen ritter mit yren glenen und
Lanc 584, 33 fuß und bot ir sinen lip und alles das er geleisten mocht als siner frauwen, die im den lip von dem
Lanc 595, 28 mir leit. Das ich uch gut geselschafft zu dißen stunden geleisten möcht, das were mir ußermaßen lieb; das mag aber nu
Lanc 602, 26 und ranten mit jhenen scharpffen glenen zuhauff was die roß geleisten mochten. Da stach myn herre Key sin glen enzwey, und
Lanc 613, 10 der ritter det dasselb. Sie ranten zuhauff was die roß geleisten mochten, und stachen die glene durch die schild, so das
Lanc 632, 10 ließ dich wiedder yn nit vehten umb alles das ich geleysten mag, er uberwunde din zwen uff eim felde.’ ‘Mir gesprach
Litan 439 unsin fleische,/ daz wir unse cristenheite/ gote njemer ne mochten geleisten,/ ez ne were ob ir geist uns uor den ubelin
Mechth 4: 17, 16 «Es ist der b#;eososten túfeln einer, den dú helle mag geleisten, und hat das ambaht, das er der lúten herze, die
Parz 230,5 derfür ein teppech sinewel,/ fil li roy Frimutel/ mohte wol geleisten daz./ eins dinges man dâ niht vergaz:/ sine hete niht
Parz 320,29 schîn./ ich wil bî sîme hazze sîn:/ swaz hazzes er geleisten mac,/ mîn haz im biutet hazzes slac./ //___Ich sol doch
Parz 545,12 sît man iu tjost verzinsen sol,/ er mag iu zins geleisten wol./ hêr, dort stêt ein runzît:/ daz erwarb an mir
PrOberalt 159, 8 des tiufels sch#;euntsalunge, so enmach si der mensch nicht ensamt geleisten. von diu spricht unser herre: ‘nieman enmach zwein herren gedinen’.
Rol 535 dinen anden./ die gisel uůr er ze$/ lande,/ unze wir geleisten/ al daz wir geheizen./ wir komen nach ime zů Ache,/

Ergebnis-Seite: 1 2 >>
Seite drucken