Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gelæʒenlîche Adv. (3 Belege) MWB   Lexer Findeb.  

Seuse 34,15 ze lernene, daz er vor nit konde, und gab sich gelassenlich dar in. Hie vie er an, daz er alle nehte
Seuse 189,5 den er sich wil gemeinden. Und die selben m#;eussen in gelassenlich sůchen und in etlicher wise mit im selben bekennen, als
Seuse 232,14 vrage! Wan du meinest, daz ich mich halte ledklich und gelazenlich an luste, und din lob allein sůche in hertikeit als
Seite drucken