Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gejagen swV. (7 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

Iw 1121 tôt gelac,/ done mohter, als er ê pflac,/ niht vürbaz gejagen:/ ouch het er den wirt erslagen./ der vlôch noch den
ReinFu K, 2224 mir zv dem herzen geslagen,/ er kan ez dannen wol geiagen/ Mit gvten wurtzen, die er hat./ er ist ein erwelter
Tannh 13, 10 beize ouch niht mit valken, $s in mac niht fühse gejagen;/ man siht mich ouch niht volgen $s nach hirzen und
Tr 18824 bat,/ daz er den sînen sagete,/ ob man in dar gejagete,/ daz man sîn war næme/ und ime ze helfe kæme/
WhvÖst 7207 hohes adel zart/ ie so minnecliche vart/ nah iu hiez gejagen:/ gel#;euck iuch her getragen/ hat, des muget ir wol jehen./
WhvÖst 16185 in dem getiht!/ daz ich niht die riht/ f#;eur mich gejagen kan,/ daz ist mir lait: min hertz erban/ in allen
WhvÖst 18863 ich kainen nie./ naina, ratet alle wie/ wir den nu gejagen,/ daz ich auch m#;eoht gesagen/ daz ich ir ain het
Seite drucken