Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

geinnern swV. (9 Belege) Lexer BMZ Findeb.  

HvHürnh 67, 43 ist da mit du versuechenn machtt deinenn ratgebenn, das du geinnrest ob du schatzes wedarfft. Unnd ist, das er dich weiset
Ottok 8897 Heinrichen sîn êre/ gerne wolde minnern./ nû wold in des geinnern/ manic Swâbe unde Franc,/ swâ der von Beiern wurde kranc,/
Ottok 14432 het gesworn,/ daz rîche ze mêrn./ wold er des niht ginnern/ dem von Francrîche,/ der dâ vor hât dem rîche/ daz
Ottok 74053 er sprach: ‘und sol ich leben,/ genâden wil ich iuch geinnern,/ mêren und niht minnern/ wil ich iu guotiu reht;/ ouch
Parz 276,17 nimmer wol:/ wirts zît daz ich die rechen sol,/ ich ginre den, swerz ruochet sehen,/ daz mir grôz leit ist dran
Rennew 16496 dem vil werden Terramern/ s#;euln wir f#;eugen groze pine,/ und geinneren die Sarrazine/ daz wir komen sin in daz lant./ in
RvEAlex 19717 künges haz./ in der unminne ich stille saz/ unz Alexander ginret wart/ daz er mit lügelîcher art/ ûz sînen hulden was
UvZLanz 7246 sîn arebeit/ mit listen hulfe minren./ ‘wil er mich des ginren,/ daʒ er daʒ tuo’ sprach der wirt,/ ‘swie harte mich
WhvÖst 1642 den kinden abgeleit/ der strengen minne b#;eurde/ und wie in ginret w#;eurde/ naturlich minne geræte/ mit rehter minne tæte/ die noch
Seite drucken