Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gedanken swV. (10 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. Findeb.  

GrRud #g+g#g- 29 du salt mir bereite,/ daz dien[est durch] minen willen,/ des gedanke ich dir mi[t minnen.’]/ Der greve tet, als$/ er in
Kreuzf 4988 ouch an dem mûte/ sie was, volkumenlîchen gar,/ al ir gedanken liehtgevar,/ lîht besinnet, reiner site;/ ein gewonheit was ir mite,/
Lanc 63, 19 er mir nů gethan hatt, des enwil ich im númmer gedancken; und welch man mich tröstet als vil als mit einem
Lanc 279, 37 sprach er, ‘wie sol ich dißem herren der eren ummer gedancken die er mir thůt!’ @@s@//Galahot kam zu dem stanthart und
Lanc 436, 12 ‘und keme ich noch an die stat da ichs yn gedancken möcht, ich solt sies wol laßen gewar werden das ich
Lanc 631, 32 das uch herczen gebrist, des rates enwill ich uch nymer gedancken das ir mich ein geding wolt thun machen durch eins
PrBerthKl 6, 6 ſpiſe iſt worden, der moht im elliv div werlt niht gedanchen. Eʒ getorſte chein chint gemvten von ſiner m#;ovter, daʒ ſi
RvEBarl 14299 ich dîn ie/ ze kinde künde gevie./ wie sol ich gedanken dir,/ daz alsô vil genâde an mir/ dîn hôhiu güete
VAlex 408 wêwen sô mir die ougen, dâ ich mit kesihe;/ ich kedanche sîn allen den hie,/ die disen rât habent gefrumit,/ daz
VAlex 1138 zehinzech tûsint wolte er bringen/ uber daz wazzer Eufrates,/ niweht gedanchet er des,/ ze Babilonii fur die grôze stat./ alsus wart
Seite drucken