Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gedanchaft Adj. (18 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

KvWTroj 7880 lieht als ein berille/ an herzeclicher trûtschaft./ diu schœne wart gedanchaft/ dar ûf in allen orten,/ wie si mit hübschen worten/
KvWTroj 20692 benomen/ sînen muot, fröud unde kraft./ er wart dar ûf gedanchaft/ mit herzen und mit lîbe,/ daʒ er dem clâren wîbe/
KvWTroj 21304 vor geseit/ von minne senende bîschaft/ dar ûf, daʒ ir gedanchaft/ geruochtent an mîn jâmer sîn./ von swem ich seite, daʒ
KvWTroj 27956 eine/ bestuont mit sîner hôhen craft./ ûf strît was er gedanchaft/ mit herzen und mit sinnen gar./ und dô des an
KvWTroj 34494 schier unde balde eht einen schaft/ und wart dar ûf gedanchaft,/ daʒ er vollante sîne ger./ der eine hin, der ander
Ottok 3132 ez im immer müeste mêren/ guot unde friuntschaft./ der Karlot gedanchaft/ wart darûf, als ich_ê seit./ iedoch gelobt er noch enseit,/
Ottok 4826 wie er möht fürkêren/ wîslich sîne botschaft,/ darûf wart er gedanchaft./ dô der bote ze hove kam,/ urloup er ze reden
Ottok 12814 rîche het enporn/ gerihtes unde hêrschaft./ nû wart der kunic gedanchaft,/ waz er darzuo tæte./ wîsung unde ræte/ nam er datz
Ottok 44941 was von Rôme burtic./ er wart darûf getrehtic/ und sêre gedanchaft,/ wie er die geselleschaft/ möht gestôren und gescheiden/ zwischen den
Ottok 53762 rehte spurt/ des bâbstes antwurt,/ über sîn botschaft/ wart er gedanchaft,/ waz er nû tuon solde,/ sît der bâbest niht enwolde/
Tr 274 übele gelten,/ craft erzeigen wider craft:/ dar zuo was er gedanchaft./ //Nun loufet ez die lenge niht,/ der allez daz, daz
Tr 841 den stricken sîner trahte,/ daz er dannen niene mahte./ //Der gedanchafte Riwalîn/ der tet wol an im selben schîn,/ daz der
Tr 8498 hezlîchen dingen/ wirt dicke michel vriuntschaft./ sît ir hie zuo gedanchaft,/ ir muget noch wol geleben den tac,/ daz Îrlant iuwer
Tr 17053 an;/ swer aber mit rehter güete kan/ ze minnen wesen gedanchaft,/ den treit binamen dirre haft/ von zine, dem swachen dinge,/
Tr 19049 tac/ betrochen in dem herzen lac./ ern was dô niht gedanchaft/ zerneste noch ze ritterschaft;/ sîn herze und sîne sinne/ diun
Tr 19085 vollebringen,/ daz al sîn herzeswære/ dermite erloschen wære,/ und was gedanchaft derzuo:/ er sach si spâte unde vruo,/ swennez mit ihte
Tr 19191 las;/ und swaz ir kurzewîle was,/ dâ zuo was er gedanchaft:/ er leistir geselleschaft,/ er kürzet ir die stunde/ etswenne mit
Tr 19444 viur hât ouch sô grôze craft,/ ist man dar zuo gedanchaft,/ man enmüges sô vil zesenden/ mit einzelen brenden,/ biz daz
Seite drucken