Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gebieten stV. (952 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Lanc 278, 35 sym stanthart und vier stolcz ritter by im, den er gebotten hett die koniginne hinwegzufuren, ob das volck enschůmpffiert wurde. @@s@//Da
Lanc 279, 22 thunt.’ ‘Herre’, sprach Galahott, ‘ich wils gern thun, wann irs gebietent.’ ‘Herre’, sprach der ritter, ‘yczunt ist es zitt!’ Galahot slug
Lanc 281, 5 ane und fur zu hofe mit sins gesellen urlobe; er gebot synen luten das sie dem ritter me ere teten dann
Lanc 281, 30 sollent gern thun alles das uch myn herre der konig gebút, er ist werlich der frúmest man den ir ie bekantet.
Lanc 281, 32 sin.’ ‘Herre’, sprach Galahot, ‘sagent allen uwern willen! Was ir gebietent das muß geschehen, ich han uch lieber dann alle die
Lanc 285, 18 gut ritter alwege zu uwerm dinst bereit were wo ir gebútent?’ ‘Herre’, sprach sie, ‘myn herre Gawan hatt alles das gesagt
Lanc 296, 6 gnad ob aller der welt!’ ‘Ich dethe alles das er geböte, bete er mich ichtes’, sprach sie. ‘Werlich frau’, sprach Galahot,
Lanc 297, 8 Nu wil ich uch einer bette bitten, frau’, sprach Galahot. ‘Gebietent mir was ir wollent!’ sprach die konigin, ‘ich wils gern
Lanc 299, 21 uch syn, frau’, sprach sie, ‘zu allen stunden die ir gebietent.’ ‘Nu laßent mich gewerden, ich wil morn frú die geselschafft
Lanc 328, 1 @@s@myn herre Gawan, ‘ich bin bereit zu fechten wann ir gebietent.’ ‘Nu beitent ein wil!’ sprach die frau. Mit dem sah
Lanc 334, 7 gott und all heiligen, ich sols sere swerlich rechen!’ und gebot das man den geczwerg zuhant ving. Des nehsten tages enpfing
Lanc 351, 16 hab gethan, ich wil gern me darczu thůn wo ir gebietent; aber zu dißen zweyn die hie ligent enwil ich nicht
Lanc 365, 35 die jungfrauwen was er mit im thun möcht. ‘Als irselb gebietent, herre’, sprach sie, ‘rechent myns amises laster, als irselb gelobet
Lanc 366, 10 ritter sichert im in syner gefengniß zu syn wo er gebút. ‘So wil ich’, sprach er, ‘das ir zu dem ritter
Lanc 383, 9 Margenor antwort. Da Margenor sah das Hestor wiedder kam, da gebot er wol czwenczigen das sie die brucken brechen als schier
Lanc 386, 15 sprach Hestor. ‘Also lob es ich wol’, sprach Margenor und gebott synen lúten zuhant das sie sich entwapenten $t und das
Lanc 389, 14 ‘Das geschicht dalang’, sprach Margenor, $t ‘ob got wil.’ ‘Ich gebiete es uch werlich dalang me’, sprach Hestor und treib yn
Lanc 389, 33 und enpfing sie fast ersameclichen, wann es ir ir vatter gebotten hett. Sie dete Hestor synen helm abe, das es ir
Lanc 390, 17 ‘Herre’, sprach Margenor, ‘ich wil gern thun alles das ir gebietent.’ Er enbot zuhant dem kunstavel uß sym here, der noch
Lanc 396, 19 sprach, er dete ungetrúweclich, und hulff er Hestor nit. Da gebott er den rittern als lieb als sie den lip hetten,
Lanc 400, 20 das ichs wol werben sol.’ Er nam urlob, und Galahot gebot im an die augen, das er nymer anderswo gewege wes
Lanc 405, 1 Da @@s@sprach der schuler, er ging gern furter mit im, geböt ers. ‘Nicht’, sprach er, ‘geet wiedder und grußet mir uwern
Lanc 409, 8 und fragt yn ob er ryten wolt. ‘Ja ich, herre, gebútet es myn jungfrau der ich bin.’ ‘Ir solt mit mir
Lanc 438, 16 er, ‘frau, das ich alles das wil tůn das ir gebietent, wann ich mit mynen augen wol sieh das kein ritter
Lanc 441, 33 belegen hetten. //Der mere was der konig sere unfro und gebot allem sym here zu Karidol; @@s@dar wolt erselb komen mit
Lanc 451, 12 gnad!’ sprach der ritter, ‘ich sicher uch gefengniß war ir gebietent’, $t und gab sin swert off. Da fragten sie die
Lanc 454, 33 ein kamer. Da kam Galahot wiedder uß der kamern und gebot das man mym herren Gawan und Hestori alle die ere
Lanc 457, 11 kome’, sprach Galahot, ‘so fert Lancelot mit uch war ir gebietent.’ Da sprach myn herre Gawan: ‘Unser sint wol vierczig die
Lanc 459, 4 kam sprechen mocht, doch sprach er: ‘Alles das myn frau gebutet das geschehe!’ Mit dem kamen sie zu der vergaterung, da
Lanc 480, 16 gethan, wann ich uch kein fruntschafft zu dißen zitten me gebieten durch der ere willen die ir mym herren und mir
Lanc 481, 25 ‘warumb hant ir diß gethan? Ich blib wo myn herre gebutet und ir.’ ‘Das vergelt uch got, herre!’ sprach sie. ‘Nein
Lanc 482, 5 mit großen freuden bi den andern gesellen. Und der konig gebot vier schribern die darzu gesaczt warn, das sie all die
Lanc 495, 3 und knyet fur den konig und fragt was er im gebúte. Der konig besah yn lang, und ducht yn das er
Lanc 501, 23 dot und uwern lip in ir gewalt hatt wann sie gebútet. Nu han ich uch gesagt das ich von uwern treumen
Lanc 514, 32 sin barunen wiedder zu land gesant und hett yn allen gebotten das sie zu unser frauwen tag der liechtmesse zu Bedigran
Lanc 531, 11 yn gern leben laßen’, sprach er, ‘frau, sit das yrs gebietent.’ Da hub er yn mit beiden henden off, und der
Lanc 535, 6 bin uwer ritter; darumb solt ir mich nit bitten, wann gebietent mir allen uwern willen als dem der allen uwern willen
Lanc 544, 4 und sprach, er wolt gern alles das thun das er gebút. Da hub yn der konig uff und kůst yn an
Lanc 545, 11 mocht; wann der konig hett uber alles sin lant thun gebieten das nirgent ein pavilun darinn bliebe, man brecht es zu
Lanc 557, 29 der knecht qwam zu im und fragte yn was er gebút. ‘Was pugnis was hie’, sprach der herczog, ‘das diße ritter
Lanc 591, 33 die großen biederbekeit die er an im gesehen hett. Er gebot sinen rittern das sie nit me off yn slugen und
Lanc 594, 5 augen gesehen hett. Ee das geschehe hett im Morge dick gebotten das sie yn ußer gefengniß laßen wolt, ob er des
Lanc 613, 14 gnaden batt und sichert im gefengniß zu halten wo er geböt. Da er zum steyn kam und den kamp nemen solt,
Lanc 614, 32 ir oehem. Lancelot sprach, er herberget mit ir wo sie gebút. Sie qwamen zur porten und funden der frauwen öhem, der
Lanc 620, 16 uch zu recht dienen, herre, an allen stetten wo ir gebietent, und sollen zu recht uwer ere und uwern lip behuten
Lanc 636, 2 laßen wir sie yren willen thun’, sprach Lancelot, ‘als sie gebútet also muß es sin! Wie hatt man uch sitherre gethan
Lanc 636, 9 vatter kaufen must, darnach wolt sie thun alles das er geböte. Da gestat es im der vatter nit, alsus ist sie
Lanc 641, 14 Lancelot und sprach das er nit me slug, sin frau gebut ims. ‘Heißt ir michs thun, frauw?’ sprach er. ‘Ja ich’,
Litan 304 bit in daz er stricke miner sunde/ gnedicliche intbinde./ daz gebut, liebe frowe, dinen kinde./ dv maht wole entweder tun:/ gebieten
Litan 306 gebut, liebe frowe, dinen kinde./ dv maht wole entweder tun:/ gebieten same di mutir ubir irn sun,/ so saltu beide biten

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >>
Seite drucken