Lemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

gebërer stm (3 Belege) MWB   MWV  

Cranc Zach 13,3 [410#'a] werden in phlucken sin vater und sine muter, sine geberer, wen er warsait. und wirt an deme tage ein iclich
Seuse 355,22 er hat nit wesen denne daz wesen des vatters, noch geberer denne den himelschen vatter; und dar umb wurkte er alles,
Seuse 543,23 lembli fúr aller der welt vergusde, vor den #;vogen dins geberers fúr mich bitte und zů mir gnediclich neige und fúr
Seite drucken