Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ëʒʒehûs stN. (4 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

EvAug 114,10 der meister sprichet. wo ist min refectio daz ist min ezzhus. da ich di ostern ezze mit minen ivngern. vnd er
EvAug 114,11 ezze mit minen ivngern. vnd er zeiget ivch ein grozz ezzhus gestüelet. vnd da bereitet vns ze ezzen. vnd sin ivnger
EvBerl 60,18 sprechet czu dem huswirte: der meister sprichet: wo ist daz ezze hus, do ich ezze daz ostir lamp mit mynen jungeren?_(12)
Tauler 89,20 ouch in das cenaculum; daz sprichet also vil also ‘ein essehus’; cena daz ist also vil gesprochen also ‘ein abunt wurtschaft’.
Seite drucken