Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ervliegen stV. (6 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

MF:Reinm 63: 4 topfknaben wîslîchen tuon:/ sô jaget unbilde mit hasen eberswîn:/ sô ervliuget einen valken ein unmehtic huon:/ Wirt danne der wagen vür
Mügeln 401,5 das ich erile selden vogel frut./ kan ich dir nicht erfliegen noch erwerben,/ doch nim für gut: jo wold ich für
Parz 224,25 tage reit,/ ein vogel hetes arbeit,/ solt erz allez hân erflogen./ mich enhab diu âventiure betrogen,/ sîn reise unnâch was sô
Parz 550,28 zwêne/ het der wirt ouch erzogn./ nu hete daz sprinzelîn erflogn/ des âbents drî galander:/ die hiez er mit ein_ander/ //Gâwân
Parz 622,13 dar nâher truoc/ ûf einer tweheln wîz genuoc./ die spîse ervloug ein sprinzelîn./ Gâwân unt diu herzogîn/ mohtenz wazzer selbe nemn,/
Wh 273,13 er gert!/ erne ist mir niht unmære,/ der selbe mûzære/ ervlüge den kranech wol, würf ich in dar:/ erne ist niht
Seite drucken