Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erstëchen stV. (20 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

EnikWchr 15607 geseit?’/ ‘ich sach selb die wârheit,/ daz er ze tôd erstochen wart/ an der êrsten tjost vart,/ des mac ich iu
EnikWchr 24879 unguot/ hêt einen grimmigen muot,/ dâ von er sich selb erstach./ die kristenheit er selb rach./ __Nu merkt daz ich an
Herb 5859 dem trore,/ Mit blute beflozze1n;/ Der lac erschozze1n;/ Der lac erstochen,/ Dirre zv|broch,/ Dirre zv|bletzet,/ Ienre zv|quexet,/ Dirre ertruncke1n, der ertrat./
Herb 6377 slac groz./ Troylus des genoz,/ Daz er im daz ros erstach./ Svlich gelucke im geschach./ Ir itweder do zv fuz ginc./
Herb 9112 gesaget sint,/ Wider dem, daz nv geschach./ Er ersluc vnd erstach/ Vn2de tratte vnd stiez,/ Deheine1n schilt er ganz liez,/ Helm
Herb 17990 vbel mere./ E ein wile were,/ So hete er sie erstoche1n/ Vn2de hete sich geroche1n/ Vn2de sine1n elder|vater/ An in vn2de
HvNstAp 15962 hieß,/ Das ich mein gepete spreche/ Ee dan er mich erstäche./ Das det der man. do ich gesprach/ Mein gepett, ain
Iw 4004 bilde/ dirre lewe wilde,/ daz er von herzeleide sich/ wolde erstechen umbe mich,/ daz rehtiu triuwe nâhen gât);/ sît mir mîn
Kchr 5012 an dem hêrren gerochen?/ war umbe hâstû in âne sache erstochen?’/ $sDer sculdige Odnâtus/ der antwurte dem kunige sus:/ ‘ih sage
Lanc 67, 17 Phariens erbeizet und halff im das yne syn nefe nicht erstach. //Da sprach Phariens zu sym neven ob er den besten
Lanc 262, 17 gethan hett. Mit dem wart mym herren Gawan syn roß erstochen under im, und er bleib zu fuß stende und facht
Lanc 272, 23 sich auch triben nicht. Alda wart sin roß under im erstochen, und bleib er zu fuß sten; da waren syne roß
Lanc 501, 3 wiedder die andern. Alda wurden so viel tier erslagen und erstochen das das ertrich under yn alles hinweg floß von blůte.
Mügeln 219,8 ir unvermeiltes herz ir rat/ gab, das sie sich selben erstach./ des sich die Romer all betrubten sere:/ vertriben wart Tarquinius
Parz 207,22 lêren/ zer halsperge gêren:/ die burgær tâten râche schîn,/ si erstâchen si zen slitzen în./ Parzivâl in werte daz./ do si
Rennew 1136 begienc,/ daz hant die juden errochen./ er wart ane wêr erstochen/ von eines blinden hende/ (Jhesus nam da sin ende),/ der
UvZLanz 1525 daʒ leben,/ wan er des wirtes râtgeben/ ze tôde het erstochen./ dô wart von im zerbrochen/ manic schilt daʒ er zecloup/
Wh 303,26 man in komen sach/ aldar dâ in sît ein blinde erstach:/ er wære den gesehenden wol entvarn./ swers kriuzes segen wil
Wig 5140 sus hêt er sich gerochen; / ouch lac er dâ erstochen. / Als ich iu ê gesaget hân, / diu vrouwe
Wig 9814 âventiure: / ein bluotic sper zebrochen; / dâ mit was erstochen / der kün%..ic Âmîr%..e von Lîbîâ. / daz kunt er
Seite drucken