Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ersprëchen stV. (7 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

HvNstAp 15450 Ze hand der lugen fund geschach,/ Als in di wilpynne ersprach./ Do der frum Strangwilio/ Die rede recht vernam also/ Und
Kchr 4822 unz er durh in stach,/ daz er niemer mêr wort ersprach./ $sDer kunic viel nider tôt,/ die sîne hêten alle michel
Kchr 5039 niemen er dar umbe nehain antwurte gap,/ noh nie wort ersprah./ der kunic in lange an sah,/ wider sich selben er
Rol 8248 daz ort hin durch brach/ daz er niemir mere wort ersprach./ di christen waren geraizet,/ di haiden musen erbaizen./ des nemacht
UvZLanz 1183 daʒ er viel ûf den esterich/ unde nie kein wort ersprach./ dô litens êrst ungemach/ in der kemenâten./ die tür si
Vät 430 heim in sin gemach,/ E er sich mit jeme er sprach/ Und an im uz geholte/ Was er durch Got dolte/
Vät 34059 der mir/ Sagete etteswaz von dir,/ Mit dem ich mich erspreche hie.’/ [198#’v#’a] Als diz gebet sus ergie,/ Do vugete im
Seite drucken