Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ersparn swV. (4 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

EnikWchr 14643 ich mîn kleider niht verzert,/ diu ich hân vil kûm erspart,/ sint ich fuor der unsælden vart/ und mich der man
StRAugsb 158, 6 oder swem er ez gewinnet, $t mag er des niht ersparn vor rehter notdurfte, daz mag er wol ane waerden, daz
StrKD 4, 124 wil ich mich bewarn/ und wil so vil von in ersparn,/ daz ich niht uzze belibe,/ noch mich selben niht vertrîbe.#.’/
TürlArabel *A 49,29 ir kalop#;eirn;/ die frechen vnd die f#;eirn/ die helde niht ensparten;/ dez riches vanen si so bewarten:/ in wer si sich
Seite drucken