Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

errîten stV. (23 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

EnikFb 3789 der fürst reit im allez nâch,/ unz daz er in erreit./ dô sprach der fürst unverzeit:/ ‘lât iuch vâhen, nefe mîn,/
Eracl 1908 missegân./ /der keiser was vil gemeit;/ dô er die herberge erreit/ und die frouwen gesach,/ er kêrte wider an sîn gemach./
Gen 2334 hiez den amptman $s in nâch rîten./ //Alsô er si irreit $s er sprach in manich leid./ er chod: ‘jâ ir
GTroj 5955 stund/ Das ross ward starklichen wund,/ Er hette in anders eritten/ Und mit im uff daz leben gestriten./ Alsus daz herr
HvNstAp 10811 ger./ Si ließ das schwert und floch hin dan./ Doch er rayt si der güt man/ Und stach das sper durch sy
Iw 4695 unwille, und sîn schalkheit,/ daz dâ männeclich vür reit./ in erreit ûf einem gevilde/ Dodines der wilde/ unde brach ûf im
Iw 4701 ûf daz gras/ als lanc sô daz sper was./ Segremors erreit in dô:/ dem geschach rehte alsô./ dar nâch erreit in
Iw 4703 Segremors erreit in dô:/ dem geschach rehte alsô./ dar nâch erreit in Hênete,/ dem er alsam tete./ Plîopleherîn und Millemargot/ die
Iw 5959 varent sî vrô und wol gesunt./ welt ir in schiere errîten,/ sone sult ir ouch niht bîten./ setzet iuch rehte ûf
Iw 5963 ir im rehte nâ,/ sô habt ir in vil schier erriten.’/ done wart niht langer dâ gebiten:/ sine mohte zeltens niht
Kreuzf 7507 hant/ disen vanen fûrte./ waz er der vînde rûrte/ und erreit, die mûsten nider,/ niht was, daz ouch wider/ mohte wesen
Lanc 369, 30 syn aber nit, sie forcht das er sie nit mocht erriten, und vil von dem pferd und lieff herwiedder gegen Hestor
NibB 948,2 verlâzen, $s der bere spranc von dan./ dô wold$’ in errîten $s der Kriemhilde man./ er kom in ein gevelle, $s
Parz 139,7 wer iu den rîter habe erslagn?/ ob ich in müge errîten,/ ich wil gerne mit im strîten."/ ___Dô greif der knappe
Parz 442,23 vor dir niht sô gâch,/ dune mügest si schiere hân erriten."/ dane wart niht langer dô gebiten,/ urloup nam der helt
Rol 5877 den sinen er sich nam./ uor der scar er in errait,/ uil sere er in uersnait/ uon dem helme unze an
Rol 5989 scriben mac/ unz an den iungisten tac./ swelhen er da errait,/ also sere er in uersnait/ daz er mere niemen irte./
Rol 7041 gote wol gemeren.’/ Daz her hůp sich ze wege./ si erriten si ze$/ notstreben/ in ainem uínsteren ualle:/ dar trosten sich
WhvÖst 19051 schar ritterlich/ ylten zu den laiden,/ daz mertail der haiden/ erriten wurden und erslagen./ owe, daz aller gr#;eoste clagen/ ob dem
Wig 463 rosse nider. / geg%..en dem walde kêrter wider. / Segremors erreit in dô; / mit dem teilt er den gürtel sô
Wig 4494 daz was niht breit, / unz er daz schœne tier erreit. / als er im sô nâhen kam / daz ez
Wig 11032 tôte nider. / dô er wolde wenden wider, / dô erreit in der grâve Adân; / mit einem sper von Angran
Wig 11695 ein ander, und wizzet daz / diu wirt von mir erriten baz. / her Gwîgâlois und sîn wîp / rîcheit und
Seite drucken