Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

êrelôs Adj. (8 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

GTroj 24268 Kr%:ichen mütt?/ Wenen ir daz man ain sölich wip/ Üwerm erlossen lip/ Lausse hin füren?/ Man sol es üch beschnüren/ Bas
Iw 766 dâ geligen:/ dô geruocht ich gân von dan/ als ein êrlôser man/ und saz aber zuo dem brunnen./ der unzuht sult
Ottok 39871 phlegen mîner êren,/ die ich noch nie verkôs./ ungetriu und êren lôs/ sint si selben und ir kint./ heizent si mich
SAlex 6502 enzît,/ unde wirt er danne sigelôs,/ sô ist er imer êrenlôs/ under sînen genôzen/ cleinen unde grôzen./ wil er fridelîche/ comen
Seuse 382,20 in gebrechent! Wan [157#’r] daz wirt fridlos und ze jungst erelos. Ir sprechent: grif ich daz an, so gewin ich unfrid.
Seuse 463,28 zwei in gebrechent! Wan daz wirt fridelos und ze jungst erlos. Es were úch besser alle tage ein wunden enpfachen, denne
Tr 12290 si swachet unde swæret/ ir selber ûf der erde:/ diu êrelôse unwerde,/ si slîchet under hûsen biten/ und treit von lasterlîchen
Tr 17754 wizzen./ wem mac man nu die schulde geben/ umbe daz êrlôse leben,/ daz er sus mit ir hæte?/ wan zwâre er
Seite drucken