Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erkomenlich Adj. (4 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

RvEBarl 1092 dû machest mich unvrô,/ daz ich in klagender swære bin?"/ erkomenlîche sach an in/ der künec. er sprach: "vil liebez kint,/
RvEWchr 31874 ir mit nide gram./ si irschrach do si in sah./ irchomenliche si do sprah:/ ‘kumistu mit vride her odir wie?’/ ‘ja,
Vät 23461 gesach,/ Einen grozen man ich sach,/ Der vor mir stunt; erkumelich/ Duhte sine antlutze mich./ Vil zornlich er die ougen warf/
Vät 29652 Dine antlitze da gestalt,/ Daz vrolich den derwelten, / Daz erkumelich den verzelten?/ Wer wil mich da unschuldec sagen,/ Dar ich
Seite drucken