Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erklagen swV. (12 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Ägidius 1106 dar gahete der gotis trūt,/ daz her sine sunde da irclagete/ vn̄ her ouch gehugete/ der kristinheite mit sineme gebete,/ daz
EnikWchr A II,1023 daz ich mīn bīht sicherlīch/ tuo und mich mīner sünt erklag,/ lieber herr, an disem tag.’/ sō zehant dō wart gesant/
HeslApk 5415 Durch nicht wen durch die menscheit,/ Ob du dich mir irclagen wilt;/ Wen ich bin dir ein vrideschilt/ Und ein offen
HeslApk 22281 Da von endarf da nicht sin/ Tempels, daz wir uns irclagen,/ Als ob wir dan sunde tragen/ Und von unsen obertriten/
Hiob 9210 ſchult ſich hy entſayt./ Do by von erſt er ſich irclayt/ Daz man ym unrecht tu dar an,/ Unde wil mit
Hiob 9245 hatte e/ Sache daz ich ſtille min we/ In mir irclaite, aber nu/ Han ich gewiſſe al dor zu/ Sache vort
HvFreibTr 3168 vüerte dar,/ durch daz er sīner sünden sich/ gein gote erclagete inneclich./ die in gevangen vuorten dā,/ die versageten im daz
Pilgerf 11602 __Als ich mich also klagette/ Und sij bat und mich erclagete,/ Ich bedachte mich uff weliche sijtte/ Ich hette gelassen die
Spec 71, 1 niemin enphahit wan den, der ſich ſiner ſundin $t hie erclagit hat, der ſi gebůzzit hat, der ſich mit gůtin werchin
WhvÖst 4615 wolt ich an der bet gern/ daz ir liezzet mich erclagen/ und danc dem f#;eursten Loga sagen/ maniges dienstes des er
WhvÖst 4623 claren/ der vraidiger vręvellich/ daz si mit kurtzen worten sich/ erclagte swie si wolte,/ und den tot do dolte./ //__Des urlaubs
WhvÖst 7422 h#;eort von liebe gern sagen/ und liep gein liebe sich erclagen./ //__‘Ane mail du k#;euschiu magt,/ in daz ellende hat gejagt/
Seite drucken