Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erhenken swV. (8 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 219, 25 in dem augst tobend werd, alsô daz er sich selber erhenke ze stunden in den dornpüschen. in welhem häe oder garten
Parz 447,27 got,/ ê daz sô lasterlîchen spot/ sîn gunst übr mich erhancte:/ mîn sin im nie gewancte,/ von dem mir helfe was
Roth 2780 ir virratin herre constantin./ Constantin do rande/ alsime daz mak irhancte./ Vor ein gecelt erlich./ Vol vf her dietherich./ Die heidin
Seuse 542,26 und also mit ufferhabem crútz entzwúschend himel schamlich erhenket. Nu gib dinem kneht, kúng miner, mit dir ein usvolgen
SHort 9822 ainen zwank/ dort hin uf den galgen tragen,/ da sint erhenket und erslagen/ vil lúte, daz da smeket./ genegelt und gestreket/
SHort 9972 begund tursten,/ wie er do wart getrenket/ und ze tot erhenket,/ daz er doch nit verholte./ ‘wir wanden aber er solt/
Spec 58, 23 ſelbiſ můtwillen verhancte er deſ, daz er an ein hôlz erhenchit wart, noch uirwidirêti daz nîe, daz ſin lîp durch ſtochin wart
Spec 59, 5 Criſt ûf erhêuet wart, uon den iudin an daz crûce erhenchet wart unde alliz daz an imi ervollet wart, daz uon
Seite drucken