Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erglüejen swV. (9 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Priesterl 229 wellent dem vläisch niht widerstrîten,/ daz iz sô diche icht ergluo./ sich zwäient mûzzechäit unt muo/ unt singent nicht eine wîse:/
RvEBarl 8565 trôst,/ der in von swære tet erlôst./ sîn herze gar erglüete:/ des heilegen geistes güete/ sô sêre enzunte disen man,/ daz
RvEBarl 11954 sînen minnen brinnen./ des junkherren gemüete/ vil nâch sô sêre erglüete,/ daz er ir minnen geltes jach/ vil nâch, swenn er
TrudHL 1,18 alt hore. der heilige geist der brennet die memoriam. er erglůt die rationem. er zirlât die uoluntatem. nû b[ie]te[n] uns ime
Vät 11754 E heten also vil gemuet,/ Ir herze in vorhten wart irgluet./ Sie vielen im zu vuze/ Und begerten alle buze/ Gegen
Vät 12315 kume zu im dar./ Vil dicke ich sine gemute ir glue/ Swanne ich in an zorn mue./ Niden unde hazzen/ Des
Vät 13145 genant,/ Gein Got gar ein wigant/ Unde an siner liebe irgluet,/ Zu dem sprach er: ‘zwar mich muet/ Daz mir diz
Vät 15906 schar,/ Die die Gotes holden muen/ Unde sie an bosheit irgluen./ Die aber du sehe uf osterlant,/ Die hat zu helfe
Vät 18958 Die der alte vient im bot./ Mit maniger valschen glute/ Irgluete er sine gemute./ Zu jungest er in uber want,/ Also
Seite drucken