Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

êrbærlîchen Adv. (7 Belege) Lexer Lexer-Nachtr. Findeb.  

GvJudenb 1439 juden sahen,/ si begunden in harte versmahen/ daz er so erberlich solde gen:/ si begunden Pilatum besten/ mit grozem chradem dar
GvJudenb 4429 wise,/ sein zuht, s#;ein triu ich prîse/ daz er so erberlich sich hielt;/ der triwe vil tûgend wielt./ als er die
HvHürnh 10, 5 ze laß. Vil wol füeget der chünigklichen magenkraft und wirdigkait erberlich geklaidet $t sein und alle zeit erscheinen mit schöner weraitschaft
HvNstAp 13813 der frauwen varen./ Seyt das sy abher zu uns gat,/ Erberlich es uns an stat:/ Welch man edel synne hat,/ Der
Lanc 259, 33 ich uch das ir myn bete thut, wann ich uch erbarlichen han gehalten, es sol uwer frůmm me syn dann der
SpitEich 36, 8 oder senftm#;evtig, t#;evm#;evtig. Vnd svlen mit allen lvten geistlich vnd erwerlichen reden. //Vnd sich h#;evten for aller h#;eofart. Vnd for itel
Tauler 270,28 solte ir zucht gar sere bi ir han und gar erberlichen und zúchteklichen und h#;eovelichen ston. Wie solt denne ein ieklich
Seite drucken