Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

erbalden swV. (16 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BrEng 3 ſol inheine ſinſ eigin herzin willin nahfolgen. noh inſolſich inchein irbalden daz ir mit ſim apte in dim chloſtre old %
BrEng 33 reht wuzchlich werde abgeſlagin von dim chloſtre. vn2de ſich nieman irbaldeie. daz er vht gebe old impfahe an diz aptiſ gebot.
Eracl 1267 er den muot,/ daz er gie gein der gluot,/ er erbaldete und gewan den sin,/ daz er enalmitten gie dar in,/
GTroj 2025 Zü üns! habtt daz ze stürre:/ Wir sind nicht ungehürre!/ Erbaldentt, held, daz ist ain zuchtt./ Es were ain michel ungenuchtt/
Himmelr 5, 1 den allere beste gelerten./ ////Ich neget%/ar nach deme géist%\e $s erb%/ald%\en me baz,/ zerluogenne sine suntergenge $s bin ich leider [vile]
Kchr 3045 allen den tac,/ daz er werkes niene phlac./ ze jungist erbalte der alte man,/ die rede huob er alsus an:/ ir
KvHeimUrst 1442 solt her gân,/ lieber vriunt, und chüsse mich.»/ vil chûme erbaldete ich,/ daz ich gerne dar sach;/ und der zuo mir
Ottok 3186 vor leide./ dannoch die herren beide/ darumbe niht enwesten./ iedoch erbalt zem lesten/ ein ritter alt grîse./ ûz jâmer sprach der
Ottok 55856 sô vil/ für gegeben und gezalt,/ unz daz der man erbalt:/ si lobten im vesticlich,/ wurde der von ôsterrîch/ von in
Pilgerf 11795 zerrysse/ Und mir ettwas dar uß nemen ließe./ Doch ich erbaldete genug;/ Mit myme stabe ich sij slug/ Und det sij
Rol 1757 under wegen/ manige seltsene rede;/ si lachten unde waren uro./ Genelun erbalte sich do;/ der alte Blanscandiz wart sin geware,/ er hub
Seuse 5,12 hetin under gedruket, als och me ist beschehen. Dar umbe erbaldet er sich mit ainer g#;eotlichen kraft und súndert usser disem
Seuse 117,2 diener ein miltes herz heti gen allen lidenden menschen, do erbaldetan sú sich, daz sú zů ime kamen, ein ieklichú zů
UvZLanz 1012 mêre./ mîn triwe ich wil behalden./ torst ich an iuch erbalden,/ daʒ ich iwern vater niht verlür,/ ein harnschar ich dar
Vät 36843 Doch was er schiere des genesen,/ Er stunt uf und erbalte./ Als im die vrochte erkalte/ Und ein teil lac der
WhvÖst 9445 daz was ain vrau alt:/ Agly do, diu wol gestalt,/ erbalt sich und zwincte,/ mit augen si do wincte/ Wildhelm, daz
Seite drucken