Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entwern#’1 swV. (12 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

HvBurg 4669 frewde/ Und das mich der bescheude/ Jhesus dein sunn nicht entwer,/ Aller parmherczikait mueter, das wer!’/ __Solhe wort und solhe klag/
KvHeimUrst 1047 sie./ nû denchet und râtet wie/ wir sie des lîbes entwern/ und unser ê vor in ernern./ uns wähset arbeit von
Mügeln 22,14 er wuste sunder wan/ und ein teil ires erbes sie entwerte./ er sprach: ‘die kirche sal nicht haben $s erbe nach
Ottok 14405 tuon/ mit kunic Ruodolfen suon,/ der mich ân reht hât entwert/ mîner lande und behert/ âne red und âne reht?’/ der
Ottok 69862 Marchpurg ein urbar_–/ ich mein, abt Heinrich/ het des gewalticlich/ entwert einen burgære_–,/ und swaz datz Gallensteine wære/ kleinât oder hantveste,/
Rennew 11901 und den an prise pfenden/ der iuch iwerr eren hat entwert./ wer hat den vor iu ernert,/ vil richer k#;eunc Terramer?/
Rennew 14587 e der heiden von im wirt/ ir lebens vil gar entwert!/ glaube daz er niender vert,/ als du lihte dich versinnest./
WhvÖst 856 niht wie und wa er vert:/ in hat din s#;euzzekeit entwert/ vater, můter, mage, gůt,/ als ez noch werden mannen tůt/
WhvÖst 4521 maget zierlich./ er sprach: ‘wil iwer herre mich/ miner gewonhait entwern,/ da f#;eur so wil ich hiute swern/ daz er sin
WhvÖst 5389 siht/ und sie diu Melde von geschiht/ ainander baide hat entwert,/ ob des gem#;eut iht werd versert/ des hertzen liep in
WhvÖst 15002 wichen!/ so ritterlich was ir gevert./ der hohen k#;eunge vier entwert/ wurden do des lebens,/ krumme und niht ebens/ was ez
WhvÖst 19122 sins komens denn dir widervert./ din liebe hat dich sin entwert:/ von dinn wegen tot er ist,/ swie gar du sin
Seite drucken