Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entwâfenen swV. (95 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

GTroj 4975 schiere./ Der werde und der ziere/ Von grunde aller erst entwapnett sich./ Ainen br%:iff, geschriben minenklich,/ Nam er zü der hande./
Iw 317 ich dô jach,/ daz ich nie schœner kint gesach./ diu entwâfente mich./ und einen schaden clage ich/ (des enwunder niemen),/ daz
Iw 4261 ir mir von sorgen:/ alsô tuon ich iu morgen.’/ //Nu entwâfent er sîn houbet:/ dô wart ez im geloubet/ daz erz
Iw 4397 deste baz;/ wander allez bi im saz/ unz daz er entwâfent wart./ der wille was dâ ungespart/ von manne und von
Iw 5609 gereit,/ sîn lewe dar in zuo im geleit./ dar inne entwâfent man in,/ unde sante der wirt hin/ nâch zwein sînen
Iw 6479 im willekomen ist./ dar nâch het in in kurzer vrist/ entwâfent diu junge./ sô guoter handelunge/ was gnuoc einem ellenden man./
Iw 7723 erbeteil enpfienc./ der künec sprach, dô diz ergienc,/ ‘neve Gâwein, entwâfen dich:/ so entwâfen ouch her Îwein sich:/ wan iu ist
Iw 7724 künec sprach, dô diz ergienc,/ ‘neve Gâwein, entwâfen dich:/ so entwâfen ouch her Îwein sich:/ wan iu ist beiden ruowe nôt.’/
Lanc 80, 28 ritter darzu, und gingen all vier in ein heimliche. Claudas entwapent sich schnelliclichen und hieß jhenen ritter bald sin wapen anthun;
Lanc 83, 16 Und Phariens beleib dainne mit syner gesellschafft. Phariens det sich entwapen die zwen ritter die er in gefengniß hett. Der dritt
Lanc 105, 14 und sin nefe gingen zu dem thurne. Da die beid entwapent $t wurden, da ging Phariens oben off den thorn und
Lanc 108, 8 und die hosen snelliclichen. Das wart zuhant gethan. Da er entwapent wart, er bleib stende in einem pfellornne rockelin kurcz und
Lanc 136, 27 gegurt wart. Die tafeln waren geriechtet, und die nůwen ritter entwapenten sich allesampt. Der kónig nam waßer und ging siczen eßsen
Lanc 147, 20 wolt ir zuhant, wolt ir morne.’ Die frauw dete yn entwapen und fant die wunden groß und tieff. ‘In truwen’, sprach
Lanc 159, 6 hant und leyte yn in ein kamern, da er sich entwapenen solt. Sie was allwege $t bestoppet, das er sie nicht
Lanc 164, 37 ‘ir múßent mit dem herren vehten ee dann ir uch entwapent.’ ‘Darzu bin @@s@ich bereit’, sprach er, ‘wann er gebutet; wo
Lanc 166, 8 wann das er wenig was. Sie saczten yn nyder und entwapenten yne und waren syn alle fro. Der pallast was des
Lanc 173, 23 herre furt sie unden in ein huß, da sie sich entwapenten. Sie gingen allenthalb off jhenen wert, ee dann sie icht
Lanc 195, 34 ritt die straßen dafur; und myn herre Gawan hett sich entwapent. ‘Wollen wir sehen was ritterschefft sy’, sprach Elyes zu mym
Lanc 199, 20 erdötet han.’ Der ritter lag noch in onmacht, und sie entwapenten yne und bunden im syn wunden. Die konigin und alle
Lanc 208, 2 wollen mit uch herbergen.’ Sie erbeizeten von irn roßen und entwapenten sich. Der ritter det ir roß nemen und ir wapen.
Lanc 220, 13 Er erbeißet von sym roß und ging hinoff und wart entwapent. Er bleib also stande in ein wambaß von samit; er
Lanc 220, 25 $t ich lieber hette dann die uwere.’ Er deth sich entwapen und ging siczen eßsen mit dem ritter und sagt im
Lanc 251, 35 verdroß das er so lang was. Er dete sich behendeclich entwapen und ging wiedder in syn joiale. Er leyt sich zuhant
Lanc 252, 21 wapen sehen!’ Sie gingen in ein kamern da er sich entwapent hett und besahen syne wapen. Sie funden synen halßberg an
Lanc 277, 1 Mit so großen eren wart der gut @@s@ritter enpfangen. Man entwapent yn zuhant, und Galahot hieß im herliche cleider bringen, die
Lanc 281, 3 der lieber geurloget hett dann gemach gehabet. Die zwen gesellen entwapenten sich, und Galahot dete sin besten cleider bringen und det
Lanc 281, 6 dann imselber. Galahot kam zu hof, und der konig was entwapent und reyt gegen im und die koniginn und die frau
Lanc 320, 36 spise bereit wer. Das geczwerg hieß sich myn herrn Gawan entwapen. Da er entwapent was, man ging eßen. Da sie saßen
Lanc 320, 36 Das geczwerg hieß sich myn herrn Gawan entwapen. Da er entwapent was, man ging eßen. Da sie saßen und aßen, sah
Lanc 325, 25 Rodestock rytende, und myn herre Gawan und Hestor gingen sich entwapen. Sie gingen wiedder zu der frauwen und funden sie uff
Lanc 334, 31 der knappe zu der herberg sint komen, und der knapp entwapent yn und det im alles das gemach das man zu
Lanc 346, 17 history das die konigin den gequetsten ritter mit großen pinen entwapen hieß, und dete im alles der arm als wee das
Lanc 354, 32 dann er wonde das sie were. Und sie dete yn entwapenen, umb das sie sin wůnden wolt sehen, wann sie wúst
Lanc 368, 28 groß kerczen thun enpfengen und enpfing yn fast ersameclichen. Man entwapent yn, und der herre dethe gnug bereiten zu eßen und
Lanc 374, 8 $t und ein michel teil frauwen und jungfrauwen kamen und entwapenten Synadosen und Hestorn. //Synados batt die frauwen und die jungfrauwen
Lanc 376, 27 ir gewonheit halten und ir recht; er hieß yn bald entwapen. ‘Ich ritte noch gern furter’, sprach Hestor, ‘hett ich myn
Lanc 376, 30 ist dann der stat recht?’ sprach Hestor. ‘Ir múßent uch entwapen ee ich uch icht da von sag; ir sint auch
Lanc 376, 32 weret der konigin.’ Mit dem sprungen die knappen zu und entwapenten yn. Der herre besah yn da er entwapent was, da
Lanc 376, 33 zu und entwapenten yn. Der herre besah yn da er entwapent was, da behaget er im ußermaßen wol; er was schön
Lanc 386, 6 solt im sagen das er sich alles sin volck thu entwapen, und sicher uch in uwer hant das uch anders nymant
Lanc 386, 15 sprach Margenor und gebott synen lúten zuhant das sie sich entwapenten $t und das ir keyner Hestorn berurte, als lieb als
Lanc 390, 1 @@s@hant in den pallast und darnach in ir kamer. Da entwapenten sie und ir jungfrauwen $t yn und saczten yn uff
Lanc 390, 29 mit großen freuden und hießen sie wilkumme syn. Da sie entwapent wurden, da sprach myn herre Ywan, er sehe den ritter
Lanc 401, 19 einsiedel enpfing myn herren Gawan mit großen freuden. Der schuler entwapent yn und gab sim roß gnung. Der einsiedel ging vesper
Lanc 408, 15 in jhenen walt. Alda stunt er von dem roß und entwapent sich. Giflet bleib mit der andern und entwapent sich alda
Lanc 408, 15 roß und entwapent sich. Giflet bleib mit der andern und entwapent sich alda er sie funden hett. Myn herre Gawan bant
Lanc 409, 24 eynen baum und synen helm und halffen im das er entwapent wart. Da hing im die jungfrau einen herlichen mantel umb,
Lanc 423, 11 er komen was, und waren sin allsament ußermaßen fro. Sie entwapenten yn und besahen im sin wunden. Der herczog dancket im
Lanc 429, 19 herre zu mir, wann ich uwer lang begert han!’ Er entwapent sich schnelliclich und ging by die jungfrauwen schlaffen. Sie halßten

Ergebnis-Seite: 1 2 >>
Seite drucken