Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entswîchen stV. (11 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

EnikFb 1392 __Dô sprach der künic von Frankenrîch: / ‘ich triuwen niht entswîch/ dem vogt hie ûz Österlant!/ ez muoz sîn laster und
EnikFb 1454 dar umb wil ich dich rîchen,/ ich wil dir niht entswîchen/ und wil dir tuon guot,/ nû hab in schôn in
EnikWchr 15594 dâ/ zuo Dyadamiâ der minniclîch./ er sprach: ‘frou, iuch niht entswîch/ zwâr iuwer frümcheit!/ wan mir ist von herzen leit/ swaz
EnikWchr 18558 ich iuch ernert hân,/ küniginne rîche;/ ich dienstes iu niht entswîche./ ringet mir mîn swære/ und frâgt den künic der mære,/
EnikWchr 20590 lîp;/ diu sî arm oder rîch,/ triuwen ich ir niht entswîch!’/ Eraclius antwurt dô:/ ‘herre, dû solt wesen frô./ ich merk
EnikWchr A II,222 ‘vil nimmer ich erwint,/ ich sî dîn eigen immer,/ ich entswîch dir triuwen nimmer.’/ der grâf hêt di frouwen wol,/ als
Ottok 744 mit golde,/ mîn tage hân gerîchet./ der triu mir nû entswîchet.’/ Occursius sprach aber dô:/ ‘wærlich, herr, ich wær des frô,/
Ottok 13008 die boten hât/ schône unde wirdiclichen,/ ez liez in nihtes entswîchen;/ swes si einez wolden heben,/ der wurden driu in gegeben,/
Ottok 15154 moht gehaben,/ die mant er flîziclichen,/ daz si im iht entswichen,/ des wær im ieze grôze nôt./ allen den er ez
Ottok 61046 gewisheit/ von Hiunburge grâf Uolrichen,/ daz er im nimmer sold entswîchen/ gegen den fursten beider lande,/ und ob daz dinc sich
ReinFu K, 564 gnvc et_cetera./ Sinem gevatern er entweich./ Isengrin von dem blvte entsweich./ Er sprach: «mich reuwet min lip/ vnd noch me min
Seite drucken