Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entstophen swV. (8 Belege) MWB   Findeb.  

Lanc 226, 25 bestoppet fur den frost. Da sie den ritter sah, da entstoppent sie sich, und er bleib gegen ir halten uff dem
Lanc 418, 26 han dann alle die lebent, und hast mir gefluchet.’ ‘Nu entstoppent uch’, sprach er, ‘und laßt mich sehen wer ir sint!’
Lanc 418, 27 sprach er, ‘und laßt mich sehen wer ir sint!’ Da entstoppet sie sich, und Lionel bekant sie wol und erschrack so
Lanc 426, 15 herre’, sprach die jungfrauw. //‘So wil ich das ir uch entstopffent’, sprach Segremors, ‘jungfrau.’ ‘Ir soltent mir zu allererst uwer minne
Lanc 426, 20 und gabent mir uwer minne nit noch, ich wil mich entstoppen; nu besehent $t mich wol, so wil ich uch darnach
Lanc 426, 23 die rede wol sin.’ Da lacht Segremors, und die jungfrauw entstoppet sich. ‘Seht hie, herre’, sprach sie, ‘wie gevalle ich uch?’
Lanc 602, 3 wol sehen!’ sprach Meliaganz und bat sie das sie sich entstopte. Da er ir antlicze sah, er bekante sie wol und
Lanc 633, 35 er hien wolt. Das wetter was heiß, und die konigin entstoppet ir antlicz, wann ir heiß was. @@s@//Das sah Lancelot, dem
Seite drucken