Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entnücken swV. (7 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

EnikWchr 535 got der rîche/ ein wîp im gelîche./ dô er was entnucket,/ dô hêt im got enzucket/ ein ripp von der sîten
KLD:Kzl 2:16, 8 daz centrum unverrücket,/ parlellen und die spæren siben./ Jôhannes was entnücket/ ûf gotes brüsten, vor im bran/ ein lieht der êwikeit./
KvHeimUrst 961 verchêren/ mit rede als wir iuch lêren./ jehet, ir sît entnucket/ und er würde iu gezucket;/ daz tæte irn wizzet wer./
KvWLd 32,256 kan./ /Mir ist als ich niht lebende sî, swenn ich entnücke sêre:/ dâvon den tôt bediutet mir der slâf mit sîner
Rol 3029 er gerne r#;vowen;/ der slaf in bezuchte,/ aine wile er entn#;vochte:/ do troumte im uil gewis/ wie er ware in porta_Cesaris,/
Teichn 564,482 die ſel nicht wer enczukcht./ ſo gicht ainer, er w#;ear entnukcht/ und der ſel gemachet l#;ear,/ daz der leib erlewchtet w#;ear,/
Vät 35443 Daz mac ergan zu unvrumen./ [206#’v#’b] Wil er da bi entnucken,/ So mac der wolf zucken/ Die schaf nach ein ander
Seite drucken