Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entvliegen stV. (6 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

Cranc Jes 8,22 vinstirnisse, slafheit und engste unde vorvolgende blintheit und mag nicht entphligen sinir angstnot. //__#s+Diz ist daz nunde capittil.#s- [19#’b] //In der
EnikWchr 28857 zît./ ich hân ûz einem hol wît/ gesehen valken dar enphliegen./ dar an mich nieman sol betriegen:/ ich sach ir vier
Mügeln 402,1 sinen pellicanus tut./ Ein frouwe sprach: ‘min falk ist mir entflogen/ so wit in fremde lant./ des ich fürcht, den ich
Parz 430,14 mir streit?"/ sî sagtenz im, ir keiner louc./ "ein mûzersprinzelîn enpflouc/ uns, dô ir bî der künegin/ sâzt: dâ lief wir
Wh 120,16 die si hât ûzen schalen erzogen/ und die Franchrîche sint entvlogen,/ sint die bî ir in der nôt?’/ der marcrâve im
WhvÖst 9868 wirt nymmer vogel mer erzogen:/ mir ist der welt pris enpflogen!/ swenne ich dich nimer mag gehaben,/ so můz man mich
Seite drucken