Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entverwen swV. (11 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

BdN 221, 24 unkäuschen weip, sô verändernt si ir stimm guoter lêr und enpfärwent sich paideu leipleich und gaistleich. //VON DEM SITICH. /Psitacus haizt
BdN 355, 13 umb die schämigen stet. ez macht daz antlütz schœn, daz entverbet ist von swerz. wie daz sei, daz aloe dem mund
BdN 461, 16 umb, daz ich praun pin, wan diu sunn hât mich enpfirbt, ich pin swarz, aber ich pin gar wolgestalt.’ wê, wie
Eckh 5:114, 12 doch schœne und wol gestalt; aber diu sunne hât mich entverwet’. Diu sunne ist daz lieht dirre werlt und meinet, daz
Eckh 5:114, 14 und daz beste, daz geschaffen und gemachet ist, decket und entverwet daz bilde gotes in uns. ’Nemet abe’, sprichet Salomôn, ’den
GTroj 11269 antwurtt bott./ Ir l%:ichte varwer mund so rott/ Begunde serr enpferwen sich./ Sy sprach: ‘fürste tugenlich,/ Demüttige dinen lib/ Und tü
Hiob 12068 ſtriten/ Vor ſi, daz ſi icht verterbe/ Und ſich keynewis enpherbe./ #s+Ich wil uch#s- redelich durch gunſt/ #s+Ouch bewiſen mine kunſt#s-/
KvWLd 12, 1 wîp/ trœstet sînen muot./ / Schouwent wie diu heide sich enpherwet!/ liehte bluomen unde gras/ hânt ir gelfen unde ir wünneclichen
Minneb 4108 mus unstete daz an ir gerben/ Daz sie sich t#;eu enpferben,/ Daz wol die lut erkennen ez,/ Daz sie sy uff
Minneb 4935 kum so gar von witzen,/ [191#’v] Daz ich mich dann entferbe./ Alle wort mich d#;eunken herbe,/ Die ich ir dann sol
Minneb 5232 sehen/ Mit blicken swinde und herwen./ So must dann ye enpferben/ Ich mich, wan er dar sach./ In zorn er daz
Seite drucken