Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

endriu Adv. (7 Belege) MWB   Lexer BMZ BMZ Findeb.  

EnikWchr 19006 dâ von sagen?/ daz her wart geteilt mit heil/ reht endriu an diu seil./ daz dritteil muost diu schef ziehen,/ des
KvWLd 32, 5 sêr in der êwekeite dîn!/ drivalt inein gedrungen unde einlich indriu geflohten/ bist dû: der stric hât allen sin werlichen übervohten;/
Ottok 18743 hin/ über den Hartperc her in./ sus teilten si sich endriu./ kunic Ruodolf her fuor umb diu,/ daz er des landes
ReinFu K, 2243 wende,/ do nam der kvnic sin ende./ Sin hovbet im en drev spielt,/ in nevne sich sin zvnge vielt./ Sie weinten alle
Wernh A 273 senften weise./ er tailte sine speise/ vn̄ alle sine habe endriv/ (ze himel plikte er vnder$(=D) dev):/ ein teil gab er
Wernh D 305 wise./ er teilet #;voh sin spise/ und alle sin richeit endriv/ (ze himele blikter under div):/ ein teil gab er den
Wig 8196 meine; / er ist got alters eine / und iedoch endriu genamt; / sîn gotheit diu ist ensamt / und immer
Seite drucken