Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

enbarn swV. (24 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Gen 1910 $s vil umbillich./ nehâte ich geharet $s er hâte mich inbaret/ unde hâte mich gehônet: $s nû sehet, wie er ime
GTroj 1918 under wisett/ Minne, der din hertz gertt/ Wer gegen dir enbertt sin schwertt,/ Dem wirstu schur und hagel./ Uss helme du
GTroj 3829 hoffe käm./ Vil wergadam öne wan/ Wurden in do bald embartt,/ Giessen ward da nit gespartt/ Daz gold als man es
GTroj 6522 der ritter usser lessen,/ Kampffes angesprochen ward./ [112#’r] Ziclobes do embartt/ Ward aber in dem walde./ Marcus von dannen balde/ Do
GTroj 6687 Des giengen sy ierr ze aller zitt./ Ziclopes der schied ambartt/ Vil dratte ward. der ritter zartt/ Nie kain wortt er
Märt 5572 und dy/ gemain haydenn warn:/ er torst sich nicht wol enparn./ des fuer er für sich dann,/ uncz er cham in
Parz 189,3 ze sitzen hie geschach:/ er hât sich zuht gein mir enbart./ mîn rede ist alze vil gespart:/ hie sol niht mêr
RvEBarl 2683 ez stêt dâ von geschriben dort,/ als ein prophête hât enbart:/ "dô diu naht ir halbe vart/ hât in ir loufe
RvEBarl 16131 mê./ ich hâte mich vermezzen ê,/ dô ich daz mære enbarte/ von dem guoten Gêrharte,/ hæt ich mich dran versûmet iht,/
Teichn 183,18 wa ich in die welt var/ und mein chunſt alſo enpar/ ſchon gen aller menſchen ſin,/ da ich ain gein ſechzigen
Tr 12381 wan die sich helent under in,/ sît daz si sich enbârent/ und danne ir schame vârent/ und gestent sich an liebe,/
UvZLanz 6621 des stummen veste?/ Wâlwein tet daʒ beste,/ er begunde Lanzelete enbarn,/ wie eʒ umb den mantel was gevarn/ von êrste unz
VMos 46, 8 leite durch min here. du ſolt ſi ſlahen driſtunt. îſa inbart ſich der grunt. da werdent zvelf ſtrazen. da durch ſolt
VMos 46, 12 an daz mere ſlůc er di ruten. der grunt ſich inbarte. $t dev geſlahte ſich dar in ſcharten. $t da waſ
VMos 68, 6 nam moyſeſes gerte. er ſluc ſi an den iordan. do inbarte ſich der grunt ſa. da furen di genozen. $t mit
Wernh A 4279 grimmegem hazze./ si liefen in die gazze,/ div swert si enbarten,/ den herten tot si garten;/ si ruktens bey den vahsen,/
WernhMl 8747 und kan es recht an sechen/ Und die warhait wol enbarn./ Nu sprechent wie es ist gevarn!/ __Do Judas och den
WernhMl 13368 wellen/ Und alle warhait selb ervarn,/ Da mitte zwivels sich enbarn/ Und sechen, h#;eoren alles da/ Was sú vernomen hant anderswa,/
Wh 114,11 hân,/ daz si gein dem einen man/ des gerüeftes sich enbarten./ mit rotte si sich scharten./ nû was er ouch ze
WhvÖst 1318 wil mit der warheit varn/ und wil mich kainer l#;euge enbarn,/ diu gein iu mich unere!/ ditz sch#;eone kindel here/ vand
WhvÖst 2059 wær mir daz hertz unwis,/ sit sich diu raine hat enbart/ gein mir so s#;euzzer wort zart?/ uz minem willen niht
WhvÖst 2409 richen schar;/ gein im manig mundel rosenvar/ sin wizze zende enbarte,/ dar nach ez aber zarte/ mit brehender r#;eot überzoch./ sus
WhvÖst 4342 lebent nach der hinnan vart;/ ^+ so t#;eut gra haupt bart/ der welt altiu kinder;/ lieber herre, sinder/ wise, so rihtet
WhvÖst 14462 nu merket wie hie/ sin schar was geschart!/ nieman sich enbart/ sins wapens daz er fůrt;/ der wint ob in do
Seite drucken