Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

einsidele swM. (114 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 401, 32 ich, herre’, sprach myn herre Gawan. Da besah yn der einsiedel lang, und ducht yn wol ein sere byderbe man syn.
Lanc 402, 3 herre Gawan. ‘Das wil ich uch sagen, herre’, sprach der einsiedel. ‘Ich hett einen gesellen hie mit mir, der ein edel
Lanc 402, 25 er sin lant furter behalten möcht. Seht herre’, sprach der einsiedel, ‘der gut man sagt mir menige tugent von des konig
Lanc 402, 29 das er von uch schied?’ ‘Nach ostern zuhant’, sprach der einsiedel, ‘ich han sieder mere von im vernomen und wen wol
Lanc 402, 36 des konig Artus nefe.’ ‘So sint mir wilkomen’, sprach der einsiedel, ‘ob allen den rittern die mir ie zu kamen! Nu
Lanc 403, 4 Galahotes lant. ‘Wißent ir den weg da hien?’ sprach der einsiedel. ‘Nein ich werlich’, sprach myn herre Gawan. Da fraget er
Lanc 403, 7 der ie schilt umb hals gehinge. ‘Gut herre’, sprach der einsiedel, ‘wie heißt der ritter?’ ‘Er heißet Lancelot von dem Lack,
Lanc 403, 9 sprach myn herre Gawan. ‘Nu gebe got, herre’, sprach der einsiedel, ‘das ir yn wol vindent!’ und begunde reden von dem
Lanc 403, 18 wol das er Egravinen meynt, synen bruder, und fragt den einsiedel, welcher me hers hett. Da sprach der einsiedel: ‘Min herre
Lanc 403, 18 fragt den einsiedel, welcher me hers hett. Da sprach der einsiedel: ‘Min herre der herczog hetz vil des besser, were im
Lanc 403, 26 gebettet, und er ging slafen. Des morgens fru da der einsiedel sin metten gesungen hett, da kam er zu mym herren
Lanc 403, 29 sprach myn herre Gawan. ‘Ich rate uch wol’, sprach der einsiedel, ‘das ir ein meß hort ee ir hinweg farnt.’ ‘Das
Lanc 403, 30 ist leit das ich sie so selten hören mag.’ Der einsiedel bereit sich und sang ein messe. Nach der messe wapent
Lanc 403, 32 Gawan und nam urlob zu sim wirt. ‘Herre’, sprach der einsiedel, ‘ir sint ein biederbe man, und ist das wol recht,
Lanc 404, 3 ritter, yn zu suchen. //‘Es ist nit lang’, sprach der einsiedel, ‘das ein jungfrauw hie was, die myn nifftel was, und
Lanc 404, 6 mir und furt ein schilt.’ ‘Ir sagent war’, sprach der einsiedel, ‘die jungfrau ist Lancelots $t nifftel, und bin ich selber
Lanc 404, 13 wúst ich warwert sie stunde.’ ‘Nu hort mich’, sprach der einsiedel, ‘ich wil uch sagen wie ir thun solt: ir solt
Lanc 404, 20 dann den berg off koment, so findent ir zuhant eins einsiedels $t huß vor uch, da myn meister inne wonet, der
Lanc 404, 30 got!’ sprach myn herre Gawan und nam urlob zu dem einsiedel. Der schůler wißte yn den weg zu Loverzep und ging
Lanc 442, 25 da von wir sprechen mögen, das er kam zu eins einsiedels huß, den man hies der einsiedel von dem Roden Gebirg.
Lanc 442, 26 er kam zu eins einsiedels huß, den man hies der einsiedel von dem Roden Gebirg. Da ward im alles das gemach
Lanc 442, 27 alle die ere die man im gethun mocht, da der einsiedel wust were er was; und alles das myn herre Gawan
Lanc 442, 28 alles das myn herre Gawan fragt das bericht yn der einsiedel als ferre als er mocht. Und er sagt im das
Lanc 442, 32 möcht. Also bleib myn herre Gawan die nacht mit dem einsiedel und wart alles des bericht da er nach fraget. Des
Lanc 442, 34 hort ein messe, darnach $t nam er urlob an den einsiedel und reit sin straß, und der knappe der mit im
Lanc 446, 1 herren Gawan @@s@sehen solt. Die nacht herberget Hestor mit dem einsiedel von dem Roden Gebirg, $t da myn herre Gawan gelegen
Lanc 446, 2 Gebirg, $t da myn herre Gawan gelegen hett; und der einsiedel det im groß ere und sagt im von mynem herren
Lanc 446, 6 der steinweg icht verre dannen were. ‘Neyn er’, sprach der einsiedel, ‘ir ritent morn biß mittentag gemehelich dare.’ //Des morgens fru
Lanc 446, 8 gemehelich dare.’ //Des morgens fru was Hestor off, und der einsiedel wißte yn die straß zum steinweg. Da er da zum
Lanc 537, 32 by im waren. Myn herre Ywan lieff bald zu eim einsiedel und bat yn durch got das er bald zu dem
Lanc 537, 33 unsers herren lichnam gebe, er sturb yczunt. Da leit der einsiedel @@s@sin hende zuhauff und reckte sie zu hymmel und sprach:
Lanc 538, 5 und qweme und sin bicht hort. Da bereit sich der einsiedel als er zu recht solt, und fand den konig so
Lanc 538, 7 er meist mocht gein synem schopffer. ‘Gut herre’, sprach der eynsiedel, ‘wer sint ir? Ir duncket mich sere kranck.’ ‘Ay lieber
Lanc 538, 10 ‘Ich muß zum erst wißen wer ir sint’, sprach der einsiedel. ‘Das bin ich, der unselige konig von Britanie’, sprach er,
Lanc 538, 12 ‘und bin Artus genant, der arme sunder.’ ‘Ja’, sprach der einsiedel, ‘bistu Artus, wie getarstu dann unselige unsers herren lichnam heischen?
Lanc 538, 29 zuhant senffter werden. Also was er dri tag mit dem einsiedel und was so wol genesen ee dann er von im
Lanc 538, 32 der konig, er wolt zu Camahelot ritten, und fraget den einsiedel was er thun solt. ‘Das sag ich dir’, sprach er,
Lanc 539, 7 yn allen was vorgesagt das er dot were. Und der einsiedel kam zu Camahelot nach dem konig zuhant, wann er die
Lanc 539, 12 er sie ymmer lebendig wolt gesehen. Der konig ging zum einsiedel und fraget yn ob er dar faren wolt. ‘Ja ir,
Lanc 539, 15 herberg und ließ die konigin sinselbs herberg, als im der einsiedel riet; er sach sie auch in dem tag nit. Des
Lanc 539, 17 der konig zu ir da sie siech lag, und der einsiedel ging mit im. Sie hieß sie wilkome sin und claget
Lanc 541, 17 konig nach der konigin beide, erczbischoff und bischoff und den einsiedel und syner barunen ein gut teil. Sie wart ußermaßen fro
Lanc 541, 18 ein gut teil. Sie wart ußermaßen fro da sie den einsiedel bekant; und er saget wie der konig in sin herberg
Lanc 541, 30 uber alle die frauwen die nu lebent.’ ‘Frau’, sprach der einsiedel, ‘hat myn herre untruwe mit uch gethan, die hat er
Lanc 549, 11 gut was, und das er im messe det horen zum einsiedel von dem Ford; der einsiedel wonde off eim waßer, das
Lanc 549, 11 im messe det horen zum einsiedel von dem Ford; der einsiedel wonde off eim waßer, das hieß der Tamise und lieff
Lanc 562, 27 ir. Da wont ein heilig man da, der was ein einsiedel, dem wart diß geoffenbart mit dem heiligen geist. Er ging
Lanc 564, 15 Sie ritten mit ir biß nacht und herbergten mit eim einsiedel, der ir wol pflag, wann erselb ein ritter gewesen was,
Lanc 564, 19 sie uff und horten ein messe, da namen sie zum einsiedel urlob und ritten biß das sie qwamen zu Pintadol. Da
Lanc 587, 14 one bicht wonde dot sin. Da bracht im got einen einsiedel, dem er sin bicht dete. Da saczt er im fur

Ergebnis-Seite: << 1 2 3 >>
Seite drucken