Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

eierære stM. (5 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

EnikWchr 24958 völliclîch ein mîl,/ dô widerfuor in âne swær/ ein armer eirær./ er truoc ein kretzen ûf dem ruck,/ die er hêt
EnikWchr 24965 vil./ sînen koufschaz ich niht nennen wil./ dô si den eirær sâhen,/ do begundens zuo im gâhen./ si sprâchen: ‘got grüez
EnikWchr 24990 müget erkennen./ er ist mir doch vil swær:/ Takpreht der eirær/ alsô bin ich genant.’/ si seiten: ‘sô sint iu diu
EnikWchr 25072 lant./ etlîcher sprach: ‘ez ist mir swær,/ daz mir diser eirær/ sol drouwen an daz houbt mîn./ ez muoz wol halbes
EnikWchr 25080 mich herren nennen./ mir ist sîn red swære,/ des selben eirære.’/ __Dâ mit huoben aber diu lant/ starken roup unde brant./
Seite drucken