Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

durchrîten stV. (10 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Eracl 1551 râvît./ der market was harte wît,/ den hât er hiut durchriten gar./ deheines guoten nam er war;/ daz gie unserm herzen
Herb 5287 zit vn2de den lip dar mite,/ E er die schar durch|rite./ Do sluc er im nahe bi/ Mit eime slage ritter
Herb 5333 quam mit sine1n geiaget./ Sin swert furte er albare/ Vnd durch|reit ir schare:/ Drizzic er zv tode sluc./ Sin ros in
Parz 15,8 slahte twâl/ hete ninder noch gebite./ wie vil er lande durchrite/ und in schiffen umbefüere?/ ob ich iu dâ nâch swüere,/
Parz 802,15 wâren gezimieret/ unt wol zerhurtieret/ ir schilt mit tjosten sêr durch_riten,/ dar zuo mit swerten och versniten./ ieslîcher truog ein kursît/
Rol 6569 dir ze wunder:/ unser chom ni dehainer uon ain ander./ ich durrait daz wal,/ daz ich uber al/ nehain lebentigen uant.’/ ‘nu
Rol 6676 di haiden er an rante,/ er slůc si zetal;/ er durrait daz wal:/ sine gesellen rach er harte/ mit dem guten
Wh 22, 4 wider, her und dar/ wart mit manlîchen siten/ Halzebiers her durhriten,/ des küenen und des starken./ man möhte in eine barken/
Wh 75, 9 Tybalt./ dar umbe Termis wirt gevalt/ und al diu kristenheit durhriten./ du hâst ze lange alhie gebiten:/ mit tôde giltet nu
Wh 367,16 künic Lôys/ dâ wære durh den markys./ dâ wart unverdrozzen/ durhriten und umbeslozzen/ von Sarrazînen des rîches schar./ sich samelierten dicke
Seite drucken