Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

drûch#’1 stM. (16 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Athis D 148 brun zobíl zů mazín ruch,/ Als er wart ín eínír druch/ geuangín dar zů ruzín./ Zweí tassel ín buzín/ Von golde warín
BdN 164, 7 die hund daz spor verliesent. wenne er auch in ain drawh gevellt, sô peizt er im selber oft den fuoz ab,
BdN 164, 10 sô stift er sich tôten, unz man in auz der drawhen gezeucht, sô springet er sein strâz. //VON DEM GEFÜGEL IN
EvAug 86,15 in iezvnt avch niemant gepinden. wan er was oft mit draühen vnd cheten gepvnden. di cheten vnd di draüch di zebrach
EvAug 150,5 vnd er wart gepvnden mit cheten. vnd ist behütet mit draühen. do zvreiz er di bant vnd von den tivfeln wart
Gen 1077 hinten./ er chund ouch fâhen $s rêher dei vêhen./ mit drûhen jouch mit stricche $s besweich er die hasen vil dicche./
HeslApk 13318 vor Got kiesen iren buch;/ Sie muzen in der helle druch/ Zu starkem vure vallen/ Mit den vorlornen allen./ __#s+Der ander
Hiob 283 haz/ Job ingrozen wirden ſaz/ Und lebete wol an alle dru/ In gemache und ouch in ru,/ Da ubeten ſich di
Hiob 2403 tode, daz iſt min ger.)/ Want #s+wen ich ſlafe#s- inder dru/ Daz ich miner gelyde ru,/ Dar nach daz ich irwache,/
Hiob 3882 get mir nicht zu/ Daz tu mich quels in diſer dru./ #s+Ab ich#s- inminer jugunt #s+han#s-/ #s+Geſundit#s- und ſuntlich getan/ #s+Und
Hiob 11442 clayt Job daz im nymant tu/ Helfe in ſyner grozen dru,/ Und clayt erſt daz von Gotes ſeyn/ Daz in der
HvNstAp 12154 list vahend man di tier:/ Dem wolff legt man di trauch,/ Da vellet er in untz an den pauch./ Sahe er
SM:UvS 27: 5, 4 got, wan woldes dû,/ daz ich niht læge in leides drû!/ ine hân den aker noch den bû,/ mîn sleht ist
StrKD 80, 71 swie vil der tievel chunne,/ ich wil nimmer in sinen drouch.#.’/ daz wirt ein erin bouch,/ den er mit dem mute
WhvÖst 1804 f#;eur die stunde nu.’/ __O we! do wart des jamers dru/ den kinden f#;eur gerihtet,/ davon min zunge tihtet/ nu niht
WhvÖst 7599 mannes trost,/ wenne sch#;eull wir werden erlost/ von diser jamers tr#;euhe?/ owe, ach ach, Tr#;euwe,/ wie bistu an vræuden uns so
Seite drucken