Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

dissît Adv. (3 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BdN 109, 30 mêr dann über vil hundert langer meil und auch hie disseits gar verr. daz wart wol schein, wan der grœst sterben
Lanc 239, 35 zu allererst. Er wolt das man das volck schart hie dißsit des waßers, und als Galahotes lút kemen, so wolt er
Lanc 443, 22 herre Gawan, ‘so muß ich wiedder sie vehten, wann hie dißsit wil ich uber ein beliben nit.’ ‘Nein?’ sprach der ritter.
Seite drucken