Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

disehalp prp (6 Belege) Findeb.  

GvJudenb 4636 ein so gewaltic man/ daz alle werlt im dient dar/ dishalb mers und enhalp gar,/ von Rome der hohe chaiser.’/ der
NibB 1551,4 $s vil hôhe gemuot./ noch stuont allez Hagene $s eine dishalp der fluot./ Dô ruoft%..e er mit der krefte, $s daz
Parz 342,6 dâ halden sach,/ der wânde er wære des selben hers./ disehalp noch jensît mers/ gefuor nie stolzer rîterschaft:/ si heten hôhes
StrKD 147, 155 widervert,/ daz im der antlaz wirt beschert/ ––ienehalp mers od dishalp––; $[*1*enhalbe$]/ so ist er tumber denne ein chalp,/ ob er
Wh 221,14 daz liez im Marsilje,/ sîn œheim, den Ruolant ersluoc./ hie dishalp mers er sagt genuoc/ daz er vür erbeschaft süle hân:/
Wig 6811 unz daz er sich versûmte gar / daz der nebel dis%..ehalp sîn / mit des liehten mânen schîn / gesteic wol
Seite drucken