Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

diemuotlich Adj. (15 Belege) MWB   Lexer BMZ Findeb.  

BrEng 53 bichvnt. Old ern an daz ſiet. ſo ſol er ſi diem#;ovtlich gr#;ovzin. vn2de ſol diſ ſeginſ von inen geron. vn2de ſol
RvEBarl 475 rehter stunt/ dir lîhte ein sæleclîcher vunt."/ //Dô kêrte er dêmüetlîche dan/ zuo dem selben wunden man./ er dâhte helfen im
RvEBarl 1732 die lantherren sâ/ den künic refsen, daz er ie/ diz dêmüetlîche dinc begie,/ daz im gienge an sîn êre./ des rafst
RvEBarl 2770 umbe uns armen wolte geben,/ gên Jerûsalêm er reit/ mit dêmüetlîcher armekeit/ ein vil krankez esellîn./ sus zeiget uns diu lêre
RvEBarl 2779 mundes dôn:/ "louf ûz, tohter von Sîôn!/ dir kumt mit dêmüetlîchen siten/ Jêsus, dîn êwarte geriten/ ein vil swachez esellîn./ louf
RvEBarl 5977 spotlîchen sin/ sîner tohter gerte an in,/ und daz er dêmüetlîche leit/ bî im sô manige arbeit/ durch die sinnerîche maget:/
RvEBarl 7388 die hende bôt,/ ze gote sprach er sîn gebet,/ vil dêmüetlîchen er daz tet./ er sprach: "herre, vater, got,/ sît dîn
RvEBarl 14137 er phlac./ dô sînes toufes zil gelac,/ dô kam mit dêmüetlîchen siten/ der erzebischof dar geriten,/ von dem ich ê hân
RvEBarl 14360 der leiden helle rôste./ der edel künic rîche/ sprach vil dêmüetlîche:/ "herre, ich lobe dich, reiner Krist,/ daz dû sô genædic
RvEBarl 15044 wênec wazzers vant./ den zâdel und die armekeit/ er vil dêmüetlîche leit./ diz was dem nîdære,/ dem leiden tiuvel, swære:/ der
RvEBarl 15116 allerhande nôt geschach,/ die er mit maniger armekeit/ von gote dêmüetlîche leit./ //Alsus beleip er, daz ist wâr,/ in dirre wüeste
RvEBarl 15356 ende dîner sêle heil/ und daz endelôse guot/ durch den dêmüetlîchen muot,/ daz dû der welte rîcheit/ hâst durch in gar
RvEBarl 15688 meister mîn."/ //Dô diz gebet alsus geschach,/ als erz vil dêmüetlîche sprach/ mit manegem herzesiuften tief,/ von müede er bî dem
Spec 62, 4 uon der helle zerlôſin. Uon div ſchult ir mit vil diem#;ovtliher ſtimme hivte got vlêgin, daz er ivch uon deme êwigem
Spec 74, 21 zwo unde ſibinzich wrdin. An den hern botin, die got dîem#;ovtlichin $t vorhtin, wrdin alle zvngin geinm#;ovtit ze einir zvngin. Hivte
Seite drucken