Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

darwërt Adv. (72 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. BMZ Findeb.  

Lanc 416, 20 jungfrau ußermaßen unfro mit der er komen was. Sie lieff darwert so sie baldest mocht off den graben, sie sah das
Lanc 417, 10 ichs nit siehe.’ //Diß hort myn herre Gawan und sah darwert, er sah das Lionel off sim pferde hielt und im
Lanc 424, 18 myn fruntschafft han und myn mynne.’ //Myn herre Gawan rant darwert so er baldest mocht und wart geware das es Segremors
Lanc 440, 27 frauwen sehen, das er mit im ging. Sie gingen beide darwert, und das volck ging alles nah yn. Da sie zu
Lanc 514, 16 das alle die weinten die bi im waren. Er rant darwert so er allerbaldest mocht, und der konig begeinde im und
Lanc 517, 26 ‘die sich dick jagens berúmt hant. Nu bald off und darwert!’ sprach er. Da saß erselb $t uff synen jager und
Lanc 546, 30 hant uff, und der mond begunde schinen. Er hub sich darwert da yn ducht das er das horn gehört het, und
Lanc 550, 28 so viel das er sie nit gezeln kunde. Er slug darwert mit den sporn; so er yczunt darby wonde sin, so
Lanc 563, 9 brecht. Da fraget er den wirt ob er den weg darwert wúst. ‘Ja ich’, sprach der wiert, ‘da hien ist beide,
Lanc 565, 19 $t hien?’ Sie wißt es im. Da kert er sich darwert und sprach: ‘Frauwe myn, myn lip sy dir bevolhen wo
Lanc 590, 7 die gesellen ußermaßen unfro und sprachen, die jungfrau were nemelich darwert da Lancelot in gefengniß lege. Sie saßen uff ir roß
Lanc 593, 5 myn herre Ywan der die straß geritten qwam, er hůrt darwert was er úmmer mocht, und der ritter der floh; anders
Lanc 594, 28 der wiesen wol von funff hundert rittern. Sie ritten algemechlich darwert, den thorney besehend, und sahen einen ritter der den thorney
Lanc 603, 7 Lancelot macht mit syn rittern; er ließ Keyen und rant darwert was sin roß gestrecken mocht und gedacht zuhant das es
Lanc 609, 9 kerte der von Britanien were. ‘Kúndet ir uns den weg darwert gewisen?’ sprach myn herre Gawan. ‘Ja ich wol’, sprach sie,
Lanc 610, 26 bi im han; da er ir nicht enfand, er lieff darwert da er das gerúff hort, und sah wo ein ritter
Lanc 613, 6 steyn!’ ‘So muß ich yn sehen!’ sprach Lancelot und hurt darwert. Der ritter was vor im, er schlug sin roß mit
Lanc 628, 8 kam gevolget mit vierczig gewapenten rittern. Sie slugen mit sporn darwert, wann sie wol wusten das die passaie schalckhafft was, und
Lanc 634, 1 ir heiß was. @@s@//Das sah Lancelot, dem alleweg das aug darwert stunde, und verlose den sien so sere das im das
StrKD 26, 164 den lip.#.’/ si zuchten mezer und swert/ und drungen vaste dar wert./ do er wol horte und sach/ beidiu des wibes
UvZLanz 8113 sehe,/ gegoʒʒen ûʒer êre./ ê er danne ie mêr bekêre/ darwert ein halbe mîle,/ sô dunkt in an der wîle,/ wie
VAlex 1104 flîhen/ unde wîzet iz alles mit sîner cheln/ und beginnet darwert belen.’/ Er sprach: ’iwers hêren brief mir niuht gevellet,/ wande

Ergebnis-Seite: << 1 2
Seite drucken