Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

bûwunge stF. (3 Belege) MWB   Lexer Lexer-Nachtr. Findeb.  

EvAug 58,26 do gingen zv im sin ivnger vnd zeigten im di bawvnge des tempels. do antwurt er aber vnd sprach zv in.
EvAug 110,18 antwurt ihesus vnd sprach zv im. siehst dv dis grozzen bawvnge. niht wirt gelazzen steine vf steine der niht zestraüt werde.
EvAug 117,5 ist. vnd in drin tagen mache ich ez niht mit bawvnge der hende. vnd ir gezivchnüsse was niht bechömlichen. do stvend
Seite drucken