Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

hėrzelīche Adv. (11 Belege)  

EnikFb 4135 nieman volsagen,/ wan er wart bī sīnen tagen/ nie sō herzenlīchen vrō./ ūf spranc der Weise dō./ er gie den vrœlīchsten
EnikWchr 4023 er niht gebārn./ er wart nie bī sīnen jārn/ alsō herzenlīchen vrō./ er lobt got von himel dō./ lieplīch er ūf
EnikWchr 7147 zorn:/ ‘daz ich den līp hiet verlorn,/ daz sęht ir herzenlīchen gern./ sō iuwer ougen müezen swern!’/ daz erhōrt ein heidenischer
EnikWchr 7781 heiden dō geschach,/ daz si liten ungemach:/ des wārn si herzenlīchen vrō/ und lobten got von himel dō./ __Dō her Pharaō
EnikWchr 16075 frides gerte,/ des frides man in gewerte./ des wart er herzenlīchen vrō./ zuo dem turn reit er dō,/ dā diu frou
EnikWchr 26751 reht,/ des freuten sich ritter und kneht./ der künic was herzenlīchen frō,/ wan er sant nach den fürsten dō/ und nāch
HeslApk 16048 ban/ Und gut bilde in der cristenheit,/ Die sint den herzelichen leit/ Die selben bose bilde tragen/ Und selben ungerne war
HvNstAp 20056 pey Lafetes weib./ Das det im an seinem leib/ Also hertzenliche we/ Das er syder nummerme/ Kainen ritter ane sach:/ Als
KvWTroj 17037 wider./ diu schœne leite ir zürnen nider/ und wart im herzeclichen holt:/ daʒ schuof der süeʒen minne solt,/ der in beiden
Pass_I/II_(HSW) 6912 unwehe/ vor dir hangen und er schre,/ wan im was herzelichen we/ und sin leben wolde hin,/ do er dich sach
SAlex 4126 von mir scheiden/ an dirre wūsten heiden,/ daz ist mir herzelīchen leit,/ wande ir lāzt mih hie in arbeit./ uns sint
Seite drucken