Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

entsnöuwen swV. (4 Belege) MWB   Lexer BMZ  

Ottok 30072 balde kêrt er hinder sich;/ durch daz er iht wurd entsneut,/ die sînen er streut/ ûf daz velt nâch der breit./
Ottok 31679 diu mære/ vernam, daz er im dreut,/ alrêrst wart er entsneut./ im hiez der herzog sagen,/ er wolt sîn niht vertragen,/
Ottok 35913 hât./ des wart meniclich gefreut;/ wan ein man sich sîn entsneut,/ der vorht im kunftiger smæhe,/ ob diu ebnung geschæhe:/ daz
Ottok 60253 vînden nam./ dô er hinze Swâben kam./ die er alsô entsneute./ ob sich datz Wienen iht freute/ sîner kunft diu herzoginne,/
Seite drucken