Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

daranesîn v (3 Belege)  

Seuse 516,8 leben und enweysz nach hude disz tages nit, wie er dran sy. Er mochte sich gerne eynes jares getrosten und sterben
Seuse 530,19 und ouch ander lude van in, daz si rechte wol dran sin, und dunkent, daz iz rechte alle gedan si, und
Seuse 535,15 «owi und ummer owe, mineklicher got, wa bin ich arme #s+drane,#s- und och, wie sal iz mir #s+ergane,#s- daz ich arme
Seite drucken