Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

darinnen Adv. (7 Belege)  

KLD:UvL 40: 3, 7 in dirre kemenât belîben,/ disen tac mit fröiden wol vertrîben,/ dar innen ich dich wol verhil."/ //‘Nu birge mich,/ swie du
KvWHerzm 370 dô gesach er schiere dâ/ die lade von gezierde cluoc,/ darinnen er daz herze truoc/ und der frouwen vingerlîn./ er hætes
Lanc 375, 3 und reit innen. Da das die lút gewar worden die dinnen waren, da slußen sie allsament ir thüren zu, und Hestorn
Lanc 380, 22 sie allweg fur die barbakanien kamen sturmende, $t das die dinnen weren nit ußkemen. Sie werten sich aber innen nach ir
Lanc 580, 21 im und sprach war er wolt. Er sprach, er were dainnen gern. ‘So mußt ir zehen ritter bestan!’ sprach er. ‘Also
Lanc 621, 6 roß mit sporn und reit so schwinde off die rigel dainnen der ritter hielt, das im die búge beide enzwey fůrn,
Rol 5078 herten./ erne macht sin nicht gewinnen:/ daz fiûr enzunte sich dar innen./ ‘daz hat Margariz getan;/ daz scol man uon mir
Seite drucken