Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

antwerten#’2 swV. (8 Belege) MWB    

Iw 2973 vrâgte mich vrou Minne/ des ich von mînem sinne/ niht geantwurten kan./ sî sprach ‘sage an, Hartman,/ gihstû daz der künec
Konr 2 W1,101 ſprach, vil ſchiere geſwaiget vnde vberrêt, daz ſi im n%>imer geantwrten kvnden. Da graif er do von erſt in d%>i b#;ovch
Lanc 162, 7 und hieß yn im gefengkniß sichern; er mocht im nit geantworten. Er hub das schwert off und schlug yn in syn
Lanc 200, 19 gedacht das er so siech were das er im nicht geantwurten möcht, und wolt morn fru wiedder komen und wolt yn
Lanc 328, 18 uberwinde der fur uch vechten sol!’ Die frauwe enkunde im geantworten nicht, so sere was sie erschrocken. Min herre Gawan kam
Roth 1023 tore gan./ Von du ne kan ich nicheime goten knechte./ Ge anwarten zo rechte./ Min drowe ne wart nie von sinne getan./
RvEBarl 9649 der zît./ sie liezen den krieclîchen strît:/ sie kunden im gantwurten niht/ nâch sîner wîslîchen vergiht./ dô sprach Nachor: "ich hân
UvZLanz 1501 eʒ tuo;/ mîn herze beldet mich dar zuo.’/ //Des enmohter geantwürten niht,/ iedoch sprach er ‘swaʒ mir geschiht,/ daʒ sint iwer
Seite drucken