Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ZZMegenberger (7 Belege)  

BdN 360, 26 welzet. er nimt kainer andern fäuht zuomischen. des gelaub ich Megenbergær niht, wan sô möht man in niht sô wol gevelschen
BdN 387, 12 der stat, dâ der unk geporn werd. daz waiz ich Megenbergær niht, aber ich waiz daz wol, daz ez die maister
BdN 413, 8 aber an andern dingen sint si ungeleich, und wæn ich Megenberger, daz daz rokkenkorn trag an narung mêr überain mit dem
BdN 418, 24 grôz ist und lanch, oben prait und niden spitzig. ich Megenbergær wæn, daz diu wurz, diu etswâ merretich haizt und anderswâ
BdN 428, 2 und ekkot stain an sinbeln steten. dar umb sprich ich Megenbergær, daz der stain form und ir gestalt ist von sunderleicher
BdN 430, 6 patönig, dâ von man weissagen wirt. dar umb sprich ich Megenbergær, daz ich zweifel, ob Albertus daz puoch hab gemacht ze
BdN 486, 18 lebentich dinch dar auz, daz stürb zehant. nu sprich ich Megenbergær, daz die wundermenschen zwaierlai sint: etleich sint gesêlet und etleich
Seite drucken