Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ZZMargariz (88 Belege)  

Lanc 377, 14 leides gethan dann der herre ie getete. Er ist genant Margenor und kompt alle tag hie niden fur die burg stritt
Lanc 379, 12 uß und hieschen zwen ritter die jostiern wolten. Da sant Margenor der truchseß zwen ritter wiedder sie zu jostiern. Ich weiß
Lanc 380, 33 wann der steinweg enge ist.’ ‘Ach lieber Hestor, ich forcht Margenor sere und sin gesellen, die alle die besten @@s@ritter sint
Lanc 381, 3 hindersten zu hilff kemen.’ Da fragt er den herren wo Margenor selb were. Da wißte er yn under einer banier verre
Lanc 381, 34 also halten innerhalb der barbekanien, und die mere waren yczu Margenor komen das ein ritter zu der andern sitten were der
Lanc 381, 35 andern sitten were der syner dry gevellet hett. Da sprach Margenor, wolt er jostiern, er wurd bestanden, und weren sin auch
Lanc 382, 3 geen under sie schießen. Sie daten irs herren gebott, und Margenors lute triben sie mit gewalt innerhalb der barbekanien; da dett
Lanc 382, 10 uber das clein bruckelin und bliben alda halten. Da sant Margenor syner ritter ein teil herwiedder uber by zweyn und bi
Lanc 382, 18 sie daruber kamen, da bliben sie halten; also hett sie Margenor ir herre geheißen, der sere unfro was umb sin ritter.
Lanc 383, 4 mögent im wol urlob geben uber zu riten, wil im Margenor mit syner truwe geloben $t das er vor nymant keyn
Lanc 383, 8 im der den rat gegeben hett, das er hört was Margenor antwort. Da Margenor sah das Hestor wiedder kam, da gebot
Lanc 383, 8 rat gegeben hett, das er hört was Margenor antwort. Da Margenor sah das Hestor wiedder kam, da gebot er wol czwenczigen
Lanc 383, 15 der ritter kamen wiedder off die brucken ritend und hieschen Margenor. Da sagt im Hestor als der ritter im geraten hett.
Lanc 383, 15 im Hestor als der ritter im geraten hett. Da sprach Margenor und schwur mit syner ritterschafft das yn dalang man berúrte
Lanc 383, 17 ritter allein. ‘Des gebt mir uwer truwe!’ sprach Hestor, und Margenor sichert im; und darnach reyt er wiedder zu sym ritter
Lanc 383, 21 andern nyder stach mit roß und mit all. Underdes waren Margenors ritter zu der brucken gerant und begunden sie vast brechen.
Lanc 383, 28 sie yren herren nicht meyneydig wolten machen. Mit dem kam Margenor zu Hestor gerant und sprach das er felschlich gethan hett
Lanc 383, 32 woltent vahen.’ ‘Ich mag wol myn brucken thun brechen’, sprach Margenor, ‘die ich mynen finden angewůnnen han.’ ‘Ir @@s@hant sie unrecht
Lanc 384, 6 ermorden.’ ‘So wil ich zuhant uff uch bereden’, $t sprach Margenor, ‘das ir sie felschlich geschlagen hant.’ ‘Herre’, sprach der ritter
Lanc 384, 9 $t berúre dann ir alleyne!’ ‘Ich wils gern thun’, sprach Margenor, ‘er muß aber ee wiedder den ritter vehten mit dem
Lanc 384, 11 jostierte.’ ‘Also si!’ sprach Hestor. ‘Nu sichert mir, herre!’ Und Margenor sichert im also zu thun als er gesprochen het. //Hestor
Lanc 384, 27 er im das heubt abe wolt schlagen. Mit dem kam Margenor zu ritende ungewapent, umb das er nit wolt das Hestor
Lanc 384, 30 gnůng gethan. Hestor was wiedder off sin roß gesprungen da Margenor darzu kam, wann er im nit wol getruwet, er det
Lanc 384, 31 er det aber als er den ritter slagen wolt. Und Margenor sprach, er solt des ritters nit döten. ‘Ich enthun, herre’,
Lanc 384, 33 sprach er, ‘git er sich uberwunden.’ ‘Er ist uberwunden’, sprach Margenor, ‘das mögent ir wol sehen.’ Mit dem sprang der ritter
Lanc 384, 34 ritter off und raufft das schwert, da er synen herren Margenor horte; er warff den schilt fur und gebart als ob
Lanc 385, 1 uch noch starck gnůg.’ @@s@‘Ir envehtent mit im nit’, sprach Margenor, ‘ir sint syn gefangen!’ ‘Das geschicht nymer’, sprach der ritter,
Lanc 385, 3 ich sin gefangen werde.’ ‘Ich han es im gelobet’, sprach Margenor, ‘es muß ymer sin.’ ‘Wolt ir das es si’, sprach
Lanc 385, 6 den ritter mit im furen zu der burg; da sprach Margenor, er solt nirgent farn, er hett im dann zu dem
Lanc 385, 16 an uch des nit entruwet.’ ‘Ich weiß darumb nit’, sprach Margenor, ‘ir mußent myn gefangen sin, sitt ir ein friedbrecher sint,
Lanc 386, 12 wolle’, und reit wiedder biß off das bruckelin; er rieff Margenor und fragt yn ob ers also halten wolt. Da sprach
Lanc 386, 13 und fragt yn ob ers also halten wolt. Da sprach Margenor, wie er sicher möcht wesen das im der herre von
Lanc 386, 15 und schwern’, sprach Hestor. ‘Also lob es ich wol’, sprach Margenor und gebott synen lúten zuhant das sie sich entwapenten $t
Lanc 386, 20 syn man. Da batt yn Hestor so vil das er Margenor sichert als sie geredet $t hetten; darnach brach man die
Lanc 386, 23 Hestor reyt zu der barbekanien $t wert sin jost erlengen. //Margenor bleib vor der brucken halten und bereit sich zu jostiern.
Lanc 386, 27 starcke spere und kamen mit großer krafft zuhauff gerant, und Margenor stach syn sper enczwey biß in jene hant. Da kam
Lanc 386, 29 großer krafft, beide von roß und von imselber, das er Margenor und syn roß beide darniedder stach, und sin glene brach.
Lanc 386, 31 wann der steinweg eng was, da snapt sin roß uber Margenorn und uber syn roß mit allen viern und viel under
Lanc 386, 34 da warff er das roß wiedder umb und sah wo Margenor wiedder off gestanden @@s@was; und sin roß lieff zu dem
Lanc 387, 3 das gebrúche und kam mit den fördern off das lant. Margenors lút kamen darzu gerant und důnsens uß, wann es were
Lanc 387, 4 anders ertruncken. Hestor saß ab, wann er forcht das im Margenor sin roß dot steche, ob er mit im zu roß
Lanc 387, 7 fur sich und raufft syn schwert, er trat schnelleclich zu Margenor und manlich; das sah der herre durch des willen er
Lanc 387, 10 yn sere weynende, wann er ein fremd ritter was. Da Margenor sah das Hestor so byderbeclichen kam gegangen, da kam er
Lanc 387, 16 helme, sie slugen jhen swert in einander das sie gesteckten. Margenor kund ein wenig schirmen, das halff yn ein gůt wil
Lanc 387, 22 wann er so viel krefft an imselber wúst. Er slug Margenor den schilt biß an die hant ab, das im wenig
Lanc 387, 28 athem begunde kurczen, und wurden syn slege laß. Des wart Margenor ußermaßen fro; er lieff uff Hestorn, wann er noch nit
Lanc 387, 30 sich mit dem schilt der noch unzurslagen was, das im Margenor nirgent dheinen slag engab dann uff den schilt. Also dackt
Lanc 387, 33 lang on tate was gewesen; $t er sprang kreffticlichen zu Margenor und slug off yn wo er wolt, wann er schiltes
Lanc 388, 3 yn das er den kampff understanden hett. //‘Herre ritter’, sprach Margenor, ‘ir dunckent mich ein byderbe man, und priset uch myn
Lanc 388, 11 uch dann uberwunden.’ ‘Ob gott wil, das geschicht nymer!’ sprach Margenor, ‘ich wolt uch ere thun, und ir habt sie versprochen.

Ergebnis-Seite: 1 2 >>
Seite drucken