Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ZZLîôn (258 Belege)  

Lanc 16, 34 Dem konig Bohort blieben zwen súne. Der ein was geheißen Lyonel und der ander Bohort, und waren beyd sere schön kinde.
Lanc 16, 35 beyd sere schön kinde. Sie waren aber beyde vil jungk: Lyonel hett nit me wann zwenczig monat und Bohort núne. Im
Lanc 21, 18 verlaßen von Lancelot und mußen furbas sagen von sym nefen Lyonel und von Bohort sym brudere, die waren des konig Bohorts
Lanc 26, 3 sprach er ‘das ir die kinde hieinne behutet.’ //Also was Lyonel und Bohort gefangen und beyd ir meyster; und Claudas deth
Lanc 50, 5 das ist gethan. //Da die jungfrauw vom Lack vernam das Lyonel und Bohort, des konig Bohortes kint von Gaune, gefangen wern
Lanc 52, 35 sie hetten beide sere geweynet und großen jamer gemacht; wann Lyonel hett sie alle die nacht und allen den @@s@tag allesampt
Lanc 53, 6 sol wie das were. Nu mögent ir horen wie sie Lyonel allesampt betrúbet hett, das sie alle weinten und machten großen
Lanc 53, 7 großen jamer alle die nacht und allen den tag. Da Lyonel und syn bruder Bohort saßen uber der taveln des abendes
Lanc 53, 9 starck, da saß Phariens, ir beyder meister, und sah das Lyonel fast sere aß. Er ließ yn eßen und besah das
Lanc 53, 12 fast sere. Diß treib er so lang an das des Lyonel gewar wart und prúfet es, wann er kunde wol ein
Lanc 53, 21 die truw die ich mynes vatter sele leisten sol’, sprach Lyonel, ‘ich enwil númmer me eßsens enbißen, ich enwiß ee warumb
Lanc 53, 23 sage dann ir ungeßen darumb verliebent.’ ‘Nu sagent mir!’ sprach Lyonel. ‘Herre’, sprach Phariens, ‘ich weyn darumb, und jamert mich fast
Lanc 53, 28 recht hoff halten soltent und uwer herschafft triben.’ ‘Wie’, sprach Lyonel, ‘heltet ein ander hoff da ich hoff solt halten? Nu
Lanc 53, 36 lebet synen gewalt und syne herschafft da mit tribet!’ //Da Lyonel diße rede vernam, da was er grimm zornig und stieß
Lanc 54, 7 der on uch dheyn wyse nicht wil eßen.’ ‘Meyster’, sprach Lyonel, $t ‘ich enmag nů nit eßsen; wann gand hinweg und
Lanc 54, 12 umb zorn, so sint ir nicht wol wise.’ ‘Wie’, sprach Lyonel, ‘sint ir alle hie by mir, ir und myn bruder
Lanc 54, 18 zu ende bringen.’ ‘Des enwil ich uch nicht sagen’, sprach Lyonel. ‘Sammir gott’, sprach Phariens, ‘so enwil ich uch nymer me
Lanc 54, 22 als er vil sere zornet und wolt hinweg geen. Und Lyonel, der yn freischlich lieb hett, wann er mit im so
Lanc 54, 29 dann gethun, lieber herre?’ ‘Das wil ich uch sagen’, sprach Lyonel. ‘Ich wil im morn enbieten das er uns gespreche, und
Lanc 54, 33 geschlagent, wie wolt ir dann uwer dingk angefahen?’ ‘Wie’, sprach Lyonel, ‘alle die von dißem land sint doch myn man und
Lanc 55, 8 ir sint mir als lieb!’ Phariens strafft yn sere, und Lyonel der sprach, er wolt gern synen radt thun und wolt
Lanc 55, 11 sun uch nymer gesehent noch ir sie.’ ‘Wiß auch’, sprach Lyonel, ‘wann ich sie siehe, so enmag ich mich nit lenger
Lanc 55, 14 groß angst, wann er synen herren so zornig sah. Und Lyonel enwart nye gutes můtes des nachtes noch den tag darnach.
Lanc 55, 17 Claudas synen truchsessen $t sante umb beyde kint, nochda enhett Lyonel nicht geßsen von dem fordern $t morgen und lag alles
Lanc 55, 21 das der truchses umb die kint kam saß Phariens by Lyonel, der hett sere geweint. Da der truchseß Lyonel sah, er
Lanc 55, 22 Phariens by Lyonel, der hett sere geweint. Da der truchseß Lyonel sah, er was húbsch und wust wol was er thun
Lanc 55, 27 im hoff halten und groß hochgezitt machen.’ //Als schier als Lyonel diße botschafft vernam, da sprang er off und sprach, er
Lanc 55, 30 Claudas under den augen, das sie nymer geschieden on zorn. Lyonel sprach zu sym meyster: ‘Lieber meyster, sint by dißem herren
Lanc 55, 32 nah mir komen ist, biß ich uß jhener kamern kůme!’ Lyonel ging in die kamer und rieff zu im eim synem
Lanc 56, 7 wil ich das ir mir mit uwern truwen gelobet’, sprach Lyonel, ‘wann ich das meßser heisch, das ir mirs gebent.’ ‘So
Lanc 56, 13 oder schaden gewinnen noch angst unsers libs.’ ‘Lieber meyster’, sprach Lyonel, ‘wißent ir was ir thun sollent? Ob ir wolt, gehaltet
Lanc 56, 15 mögent sin wol bedurffen werden ee dalang nacht.’ //Da ging Lyonel und sin gesellschafft zu dem truchseßen und zu syner gesellschafft
Lanc 56, 16 und zu syner gesellschafft $t allda er ir gebeytet hett. Lyonel saß off ein herlich pfert und Bohort off ein anders
Lanc 56, 21 in ir recht gut und in ir ere. Phariens zuchtiget Lyonel sere das er keyns dings begunde da er den lip
Lanc 56, 33 weynen da sie ir rechten herren schone sahen und wolfarnde. Lyonel ging herlich und frech und sah allenthalben umb in jhens
Lanc 57, 10 duchten und also wol gethan als yn die kint duchten. Lyonel stunt an der syten da das schwert stund mit der
Lanc 57, 13 vor im, der groß und rylich was, und bott yn Lyonel, das er daruß $t truncke. Er ensah darwert nicht; er
Lanc 57, 18 yn anschauweten. //Da ging die jungfrauw von dem Lac zu Lyonel und ließ beid ir hende uber syn heubt geen und
Lanc 57, 22 gesteyn. Alsam det sie sim bruder Bohort und sprach zu Lyonel: ‘Nu mogent ir wol mit eren drincken, edeler koniges sun,
Lanc 57, 24 ich han uch wol gelonet zu einem mal zu trincken!’ Lyonel was zornig und antwůrt der jungfrauwen: ‘Ich wil trincken, ein
Lanc 57, 25 wil trincken, ein ander muß es aber gelten!’ Da wart Lyonel so zornig das er nit wúst wie im was, und
Lanc 57, 31 einen blutstropffen nit angewůnnen, noch wunden geschlagen, noch beyn zurbrochen. Lyonel nam den kopff vor dem konig, und Bohort batt yn
Lanc 57, 33 und Bohort batt yn das ern off der erden zurwurff. Lyonel endett des nicht, wann er nam den kopff mit beyden
Lanc 58, 2 trat mit dem fuß dryn und zurreyß sie mit all. Lyonel ergreiff das schwert da die kron off was gestanden, und
Lanc 58, 11 Dorin synen vatter also geschlagen sah, da lieff er zu Lyonel und wolt synen vatter rechen. Lyonel $t werte sich mit
Lanc 58, 11 da lieff er zu Lyonel und wolt synen vatter rechen. Lyonel $t werte sich mit dem schwerte, das er in der
Lanc 58, 17 und lieff so er allerbaldest mocht nach den kinden. Und Lyonel sah Dorin komen und kerte wiedder gegen im und hub
Lanc 60, 7 und wo sies funden hett. Sie enwolts yn nicht sagen. Lyonel hungerte sere, wann er in guter wil nicht geßsen hett.
Lanc 71, 2 Er macht nochda großen jamer und saget allen den rittern Lyonels gút und Bohorts synes bruder, und sprach das es groß
Lanc 83, 36 laßen wir diße rede ein wile und sagen furwert von Lyonel und von Bohorten synem bruder, wie sie mit Lancelot sin

Ergebnis-Seite: 1 2 3 4 5 6 >>
Seite drucken