Mhd. Gesamtlemmaliste/Belegarchiv
  Kontextlänge: Wortformen  

  Belegarchiv/Konkordanz

Die hier aus dem elektronischen Belegarchiv ausgegebenen Stellen bilden den durch halbautomatische Lemmatisierung von digitalisierten Volltexten gewonnenen Kern einer umfassenderen Beleggrundlage, die für die Ausarbeitung des Mittelhochdeutschen Wörterbuchs verwendet wird. Bei der Benutzung des elektronischen Belegarchivs ist stets zu beachten, dass es Stellen enthalten kann, die anderen Stichwörtern zuzuordnen sind.

ZZGalotte (4 Belege)  

BdN 167, 21 daz widerpringt er mit vil ezzens an dem andern tag. Gamaliel spricht, daz der adlar gar vleizig sei, wie er seineu
Tr 3678 Parmenîen/ videln und symphonîen;/ harpfen unde rotten/ daz lêrten mich Galotten,/ zwêne meister gâloise;/ mich lêrten Britûnoise,/ die wâren ûz der
Tr 16279 der schœnen Îsolde/ zir vröuden bringen solde./ er verbandez dem Galotten/ wîslîche in sîner rotten;/ er schreip brieve unde sandir die/
VMos 77, 27 weſterez ort. daʒ beſaz eliſamâr. effraimes kunne hete er da. gamaliel ime in neben. manaſſe $t der was ime irgeben. mit
Seite drucken